General concept of culture: historical development and the role in a democratic mass media.Общая концепция культуры: историческое развитие и ее роль в демократических СМИ.Мәдениеттің жалпы тұжырымдамасы: тарихи дамуы және демократиялық БАҚ-тағы рөлі.

Авторы

  • A. B. Karibayeva Аl-Farabi Kazakh National University

Ключевые слова:

историческое развитие современной рыночной экономики, социальные элиты, культура и СМИ, новые тенденции в культуре, рамки современной культуры, мировые стратегии,

Аннотация

Бұл мақала үш түрлi мәселенiң көзiн ашпақ: ең алдымен заманауи нарық экономикасын және онымен бiрге қоса келетiн қоғамдағы дегдар азаматтар және олардың қоғамдағы мәдениет ұғымына, оған қоса БАҚ-қа әсерi. Екiншi қозғалатын мәселе, заманауи мәдениет iргетасы және соңғы бөлiгi БАҚ-тың демократия ұғымын заманауи мәдениет доктринасына енгiзу стратегиялары. Заманауи нарықтың тарихи дамуын зерттеу себептерiнiң бiрi – қаржы мәселелерiнiң қоғамның дегдар мүшелерiнiң абыройына тiкелей әсер ететiндiгi. Ал қоғамдағыдегдар мүшелердiң өз кезегiнде керектi деңгейдегi мәдениеттi өзiнiң абыройы арқасында енгiзе алуы жаңа заман үрдiсiн қалағанынша жалпы әлеуметтiң санасына енгiзе алу мүмкiндiгiне ие бола алады. Онымен қоса, негізгі көздейтін міндеттердің бірі – заманауи мәдениет түсінігінің айқын анықтамасын анықтау, өйткені ол дегеніміз түрлі тарихи кезеңдер мен оқиғаларға байланысты қоғам ішінде өзгеріп отыратын құбылыс. Сонымен соңғы мәселе, саяси тенденциялар мен мәдени доктриналардың аражігін бірдей ұстау мақсатында БАҚ күшін сауатты қолдану. Бұл мақала қазірде әлем бойынша қолданылатын мысалдарға қысқаша тоқталып кетеді. В статье рассматривается историческое развитие рыночной экономики, дается определение современной культурной базы. Автор отмечает, что одной из основных целей развития является четкое определение рамок современной культуры. Чтобы иметь баланс на грани политических тенденций и культурной доктрины, важно правильно использовать влияние СМИ. В статье дается краткое содержание эффективных мировых стратегий.

Библиографические ссылки

1 Takis Fotopoulos, Mass media, Culture and Democracy
2 E. Ray Canterbery, The Making of Economics, (Belmont, CA: Wadsworth, 1976), p. 52
3 Milton Friedman & Rose Friedman, Free to Choose, (London: Penguin, 1979, p.359
4 Karl Polanyi, The Great Transformation (Boston: Beacon Press, 1957), chs. 14-15.
5 See, for instance, Michael Taylor, Community, Anarchy and Liberty, (Cambridge: Cambridge University Press, 1982), pp.
28-33
6 Noam Chomsky, ‘On freedom of press and culture :an interview’ (in this issue)

Загрузки

Опубликован

2016-02-08

Выпуск

Раздел

Трибуна для молодых ученых