Креативті жобадағы PR. PR в креативной проекте.

Авторы

  • N. B. Muhamedieva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ.
        52 52

Ключевые слова:

креативті жоба, PR (пиар), PR-технологиялар, ЕХРО 2017, креативные проекты.

Аннотация

Бұл мақалада Пиардың шығу тарихы, Пиар технологияларының қазіргі қолданысы, креативті пиардың біздің мемлекетімізде жүзеге асуы, Қазақстандағы креативті жобалар, Креативті жобаларға жасалатын Пиар, «ЕХРО 2017» креативті жобасы мәселелері қарастырылған. Жалпы пиардың қоғамда атқаратын рөлі, қызметі, соның ішіндегі креативті жобаларға жасалатын пиар ерекшелігі зерттеледі.

Библиографические ссылки

1 Бекболатұлы Ж. PR және жарнама. – Алматы: Қазақ университеті, 2010.
2 Бизаков С. Қазақ тіліндегі вариант сөздер сөздігі. – Алматы, 2000.
3 Современый маркетинг / В. И. Хитский, И.И. Корнева, В.Е.

Загрузки

Как цитировать

Muhamedieva, N. B. (2016). Креативті жобадағы PR. PR в креативной проекте. Серия Журналистики, 34(2). извлечено от https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/295

Выпуск

Раздел

Журналистика: Общество. История. Политика. Закон. Экономика.