The history of Indian publishing
Keywords:
Indian book trade, publishing, book publishing,Abstract
The aim of the article is the analysis of the Indian book publishing activity status, main directions and prospects of development publishing and book market in India.References
1 Баренбаум И.Е. Книга и книжное дело за рубежом: [в 3 вып.] – Л.: Ленингр. гос. ин-т культуры, 1990. – 119 с.
2 Современное отечественное и зарубежное издательское
дело: учеб. пособие / сост. А.В. Зарубин; под ред. Т.В. Поповой.
– Екатеринбург: УГТУ-УПИ, 2008. – 112 с.
3 Санников Н.В. Издания в мягкой обложке за рубежом. – М.: Книга,
2001. – 64 с.
4 Книжная культура. История и современность // Национальная
культура в современном социокультурном процессе. – Вып. 1. – М., 2002.
2 Современное отечественное и зарубежное издательское
дело: учеб. пособие / сост. А.В. Зарубин; под ред. Т.В. Поповой.
– Екатеринбург: УГТУ-УПИ, 2008. – 112 с.
3 Санников Н.В. Издания в мягкой обложке за рубежом. – М.: Книга,
2001. – 64 с.
4 Книжная культура. История и современность // Национальная
культура в современном социокультурном процессе. – Вып. 1. – М., 2002.
How to Cite
Muhataeva, K. (2016). The history of Indian publishing. Herald of Journalism, 36(2). Retrieved from https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/331
Issue
Section
TRIBUNE FOR YOUNG SCIENTISTS