Виртуалдық медианарықтағы ұлттық дәстүр мен өнер: өнегелілік пен бәсекелестік мәселелері

Авторлар

  • Өскенбай К.Ж. әл-Фараби ат. ҚазҰУ

Кілттік сөздер:

ұлттық құндылықтар, қазақтың салт­дәстүрлері, виртуалдық әлем, ғаламторда жариялану, технологияның дамуы.

Аннотация

Бұл мақалада ғасырлар қойнауынан бастау алған салт­дәстүр, өнер, ою­өрнек, ойын, яғни, ұлттық құндылықтарды жаңа техноло­ гия көмегімен жан­жақты насихаттау мәселесі қарастырылады. Ұлт­ тық құндылықтарымыздың электрондық ақпарат құралдарында жан­ жақты таратылмауына, виртуалдық нарықта дамуына кедергі болып тұрған объективті және субъективті бірнеше себеп бар. Халқымыз­ дың ұлттық құндылықтарын енді ғаламтор арқылы тарату, насихат­ тау өзекті мәселеге айналды. Осы материалда көтерілген мәселенің шығу себептері мен оны шешу жолдары қамтылған.

Библиографиялық сілтемелер

1 Уикипедия — ашық энциклопедиясы. http://kk.wikipedia.org/wiki/
2 «ҚазАқпарат» халықаралық ақпараттық агенттігі. – 18 желтоқсан, 2013. http://www.inform.kz/kaz/article
3 «ҚазАқпарат» халықаралық ақпараттық агенттігі. – 21 қыркүйек, 2013. Алматы әкімі А. Есімов. http://www.inform. kz/kaz/article/
4 Нұрышева Г.Ж. Адам өмірінің философиялық мәні. – Алматы. 2001, – 238 б.
5 Қасымхан Бегманов. Этнографпен әңгіме. – Алматы. 2010, – 107б.
6 Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан 2030». – А.: Білім, 1997
7 Жанна Иманқұлова: «Ұлттық құндылықтар ұлағаты» – Жалын, 23 ақпан, 2011.
Referenses

1 Wikipedia is an encyclopaedia frank. http://kk.wikipedia.org/wiki/
2 «QazАqparat» international informative agency. 18 december, 2013 year. http://www.inform.kz/kaz/article
3 «QazАqparat» international informative agency. 21 september 2013 year. Mayor of Almaty А. Еsimov. http://www.inform. kz/kaz/article/
4 Nurysheva G.Zh. Adam omirinin filosofiasynyn mani. – Almaty. 2001, – 238 Р.
5 Qasymkhan Begmanov. «Atnografpen angime». Almaty- 2010, – 107 Р.
6 N.A.Nazarbaev «Kazahstan 2030». – А.: Bilim, 1997
7 Imankulova Zh. «Ullttyk kundylyktar ulagaty» – Zhalyn, 23 february, 2011 year.

Жүктелулер

Жарияланды

2020-06-19

Шығарылым

Бөлім

Баспа іс және дизайн