ХХІ ғасырда білім сапасын арттырудағы өзекті мәселелер

Авторлар

  • Абдиева Р. әл-Фараби ат. ҚазҰУ
  • Тілепберген А.
        47 33

Кілттік сөздер:

білім, инновация, оқу­әдістемесі.

Аннотация

Бүгінгі күнгі жоғары оқу орындарының басты міндеті – білікті мамандарды дайындау екендігі даусыз. Заман талабы өзгерген сай­ ын жоғары оқу орындарына қоғам тарапынан қойылатын талап та өзгереді. Жаңашылдық білім беру саласының алдында тұрған жаңа міндеттерді сәтті орындаудың негізгі шарттарының бірі болып са­ налады. Олар оқу­тәрбие жұмыстарының тиімділігі мен өнімділігін арттыруға септігін тигізеді. Сондықтан бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарынан көрінгіміз келсе, университетіміздегі білім беру жүйесі де жаңа талапқа сай болуы қажет.

Библиографиялық сілтемелер

1 Қазақстан Республикасына білім беруді дамытудың 2011-. 2020 жылдары арналған мемлекеттік бағдарламасынан.
2 Қазақстан Республикасының Президенті Н.ә.Назарбаевтың Жолдауы. – Астана. 2014 жылғы қараша.
3 Полат Е.С.,Бухаркина М.Ю., Моисеева М.В., Новые педогогические и информационные технологии в системе об- разования: Учебное пособие для студентов педогогических вузов и системы повышения квалифицированных педогогичес- ких кадров. – М., 2013.
4 Пахомова Н.Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении. – М., 2014.

References

1 Kazakhstan Respublikasina bilim berudi damytydyn 2011-2020 zhyldary arnalgan memlekettyk bagdarlamasinan
2 Kazakhstan Respublikasynyn Prezidenty N.A.Nazarbaevtyn Zholdauy. – Astana. 2014 zhylgy karasha
3 Polat E.S., Bukharkina M.Yu., Moyseeva M.B., Novye pedagogycheskye y informatsyonnye technologyy v systeme ob- razovanya: Uchebnoe posobye dlya studentov pedagogicheskyh vuzov y systemy povyshenya kvalificirovannyh pedagogycheskyh kadrov. M 2013
4 Pahamova N.Yu. MEtod uchebnogo proekta v obrazovatelnom uchrezhdenyy. M.2014.

Жүктелулер

Как цитировать

Р., А., & А., Т. (2020). ХХІ ғасырда білім сапасын арттырудағы өзекті мәселелер. Журналистика сериясы, 37(2), 456–459. вилучено із https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/1257

Шығарылым

Бөлім

Баспа іс және дизайн