TengriTV желілік арна мысалында жаңалықтарды таратудың диахронды байланыс әлеуеті
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v60.i2.05Аннотация
Бұл зерттеудің тақырыбы жаңа онлайн-хабар тарату жағдайында таныс деректі жанрлардағы өзгерістерді зерттеу қажеттілігімен байланысты. Бүгінгі күні хроника, ең алдымен, өткен дәуірдің көрнекі құжаты ретінде қабылданады, оны деректі фильмде дәйексөз немесе иллюстрация ретінде қолданады. Алайда, деректі фильм түсірудің кішігірім формасы бола отырып, хроника кәдімгі жаңалықтар телевизиялық хабар таратудың прототипіне айналды, ол бүгінде онлайн- хабар таратуда өзгерістер болып отыр, сондықтан жеке зерттеуді қажет етеді.
Зерттеудің мақсаты деректі хроника дәстүрлерін жалғастыру үшін ақпараттық хабар тарату мүмкіндіктерін ашу.
Ғылыми зерттеудің негізгі бағыты қазіргі кезде шежіре жанрының сәйкестендіру проблемасына айналды.
Зерттеудің ғылыми маңыздылығы деректі жанр ретінде интернеттегі желілік хабар тарату жүйесінде шежіре туралы білімді жүйелеу қажеттілігімен байланысты. Жұмыстың практикалық маңыздылығы объективті тұжырымдармен түсіндіріледі, олардағы диахрондық коммуникация мүмкіндіктерін сақтау қажеттілігін ескере отырып, деректі және ақпараттық бейнероликтер жасауға негіз бола алады. Зерттеу әдістемесі TengriTV онлайн-каналының ақпараттық бейнематериалдарының контент-анализіне негізделген. Зерттеудің негізгі нәтижелері ақпараттық бейнелер мен тікелей эфирлердің жазбаларында диахрондық байланыс әлеуеті бар екенін және сонымен бірге хрониканың өзіндік ерекшелігі мен уақыт белгілерінің болуы сияқты белгілерін көрсетеді. Зерттеу нәтижесінде онлайн ақпараттық хабар таратудың «классикалық» түрі екендігі анықталды. Хрониканың маңызды белгілері тұлғасыздық, презентацияның қарапайымдылығы, уақыт портретін бейнелеу және дәйексөз келтіру сияқты сипаттамалар. Сонымен қатар, бұл жұмыс бөлек зерттеуді қажет ететін онлайн-жаңалықтар таратудағы трансформация белгілерін анықтайды.
Түйін сөздер: кинохроника, жаңалықтар, ақпараттық портал.
Библиографиялық сілтемелер
Беляев И.К. Монолог о главном // Современный российский форматный документальный телефильм. Сборник научных статей. – М.: Ф-т журн. МГУ, 2017. – С. 98-101.
Борисов С.И. Технология создания документального фильма. ‒ М.: Директ-Медиа, 2019. – С. 80. Baechlin P. Newsreels across the world. – Paris: UNESCO, 1952. – P. 9.
Chambers C. Researching Newsreels. Local, National and Transnational Case Studies. – London: Palgrave Macmillan, 2018. – P.
Fielding R. The American Newsreel: A Complete History, 1911-1967. – Jefferson: McFarland & Company, 2006. – P. 1.
Кемарская И.Н. Особенности драматургии научно-развлекательной ТВ-программы // Масс-медиа в мультимедийной среде. Основные проблемы и зоны риска. Научный сборник под редакцией С.Л. Уразовой. Серия «Пространство медиакоммуникаций». – М.: Академия медиаиндустрии, 2014. – С. 65-78.
Муратов С.А. Пристрастная камера. – М.: Аспект-Пресс 2004. – С. 20-81.
Mäder M.-T. Between Migration and Integration. Representing Religious Boundaries in Swiss Documentaries // Constructions of Cultural Identities in Newsreel Cinema and Television after 1945. – Wetzlar: Majuskel Medienproduktion GmbH, 2016. – P. 157. Malitsky J. Post-Revolution Nonfiction Film: Building the Soviet and Cuban Nations. – Indiana: Indiana University Press,
2013. – P. 202.
Nichols B. Introduction to documentary. – Indiana: Bloomington, 2010 – P. 146. Прожико Г.С. Экран мировой документалистики. – М.: ВГИК, 2011. – С. 8.
Пронин А.А. Mass-док: презумпция нарративности. – СПб.: ИД Петрополис, 2017. – С. 10-166. Posetti J. Journalis, «fake news» & disinformation. – Paris: UNESCO, 2018 – P. 59.
Шергова К.А. Становление жанров документального телекино (1960-е – начало 2000-х гг.). – М.: Академия медиаиндустрии, 2016 – С. 50-70.
Wiehl A. The «New» Documentary Nexus – Networked|Networking in Interactive Assemblages. – Newcastle: Cambridge Scholars, 2019. – P. 4.
References
Belyayev I.K. (2017) Monolog o glavnom // Sovremennyy rossiyskiy format dokumental’nogo telefil’ma [Monologue about the main thing // Modern Russian formatted documentary television film]. pp. 98-101.
Borisov S.I. (2019) Tekhnologiya sozdaniya dokumental’nogo fil’ma [Technology for making a documentary film]. M .: Direkt- Media, p. 80.
Baechlin P. (1952). Newsreels across the world. Paris: UNESCO, p. 9.
Chambers C. (2018). Researching Newsreels. Local, National and Transnational Case Studies. London: Palgrave Macmillan, p. 77. Fielding R. (2006). The American Newsreel: A Complete History, 1911-1967. Jefferson: McFarland & Company, p. 1.
Kemarskaya I.N. (2014) Osobennosti dramaturgii nauchno-razvlekatel’noy teleprogrammy // SMI v mul’timediynoy srede. Os- novnyye problemy i zony riska [Features of the drama of a scientific and entertainment TV program // Mass media in a multimedia environment. Main problems and risk areas]. pp. 65-78.
Muratov S.A. (2004) Smeshchennaya kamera [Biased camera]. M .: Aspekt-Press, pp. 20-81.
Mäder M.-T. (2016). Between Migration and Integration. Representing Religious Boundaries in Swiss Documentaries // Con- structions of Cultural Identities in Newsreel Cinema and Television after 1945. Wetzlar: Majuskel Medienproduktion GmbH, p. 157.
Malitsky J. (2013). Post-Revolution Nonfiction Film: Building the Soviet and Cuban Nations. Indiana: Indiana University Press, p. 202. Nichols B. (2010). Introduction to documentary. Indiana: Bloomington, p. 146.
Prozhiko G.S. (2011) Ekran mirovogo dokumental’nogo kino [World Documentary Screen]. M .: VGIK, p. 8.
Pronin A.A. (2017) Mass-doc: Prezumptsiya narrativa [Mass-doc: the presumption of narrative]. SPb .: ID Petropolis, pp. 10-166. Posetti J. (2018). Journalis, «fake news» & disinformation. Paris: UNESCO, p. 59.
Shergova K.A. (2016) Vozniknoveniye zhanrov dokumental’nogo televideniya (1960-ye ‒ nachalo 2000-kh) [Formation of genres of documentary telecine (1960s ‒ early 2000s)]. M .: Akademiya mediaindustrii, pp. 50-70.
Wiehl A. (2019). The «New» Documentary Nexus – Networked|Networking in Interactive Assemblages. Newcastle: Cambridge Scholars, p. 4.