Медиа-мәтіндерде жазушының есімі мен әдебиеттік образдарын пайдалану (әлем және ресей жарнамасының мысалында)

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v61.i3.02

Аннотация

Мақалада жарнама индустриясында бейнелер жасауға көмектесетін әйгілі жазушылардың есімдері мен әдеби бейнелер мен дәйексөздерді қолдану туралы түсінік қарастырылады. Өздеріңіз білетіндей, классикалық әдебиет көбінесе жоғары сапалы орташа тұтынушымен байланысты. Мақалада жарнама берушілер әдеби бейнелерге, сюжеттерге, кейіпкерлерге жүгінетін мотивтер мен әдістерді зерттеу кіреді. Мақаланың әдіснамалық негізін мәдениеттану ретінде анықтауға болады, өйткені жарнама қызметі ұлттық мәдениеттің бөлігі ретінде қарастырылады, сонымен қатар жарнама құбылысын әдебиетті, журналистиканы және жалпы бұқаралық ақпарат құралдарын салыстырмалы талдау тұрғысынан қарастыруға мүмкіндік беретін салыстырмалы-салыстырмалы әдістеме. Әдебиет пен өнер туындыларын қазіргі жарнаманың құралы ретінде пайдалану, ең алдымен, әдебиет, Журналистика және жарнаманың өзара әрекеттесуі, өзара әрекеттесуі болып табылады. Аллюзияны, еске түсіруді қолдану ана тілінде сөйлейтіндердің көпшілігіне символдық ұғымдарды (таныс жолдар, суреттер мен мотивтер, әдебиет шығармаларынан алынған дәйексөздер) есту немесе көру, ассоциативті қатар құру, жарнамаға қызығушылық таныту, оған жауап беру – тауарлар мен қызметтерді жылжыту процесі таныс және маңызды әдеби бейнелер мен мотивтерге сүйене отырып, сенімнің әсерінен жүзеге асырылады. Жарнама тұтынушылар күткен құндылықтарды символдық (соның ішінде әдеби) мотивтерді қолдана отырып таратады және тұтынушылық қоғамның толыққанды брендтерін жасайды.

Әрине, символдар жарнамалық идеяның кепіліне айналады және өзгереді. Сондықтан жарнаманы мәдениеттану тұрғысынан талдау қажет, өйткені қазіргі жарнама символизация әдісін сауатты және нәтижелі пайдалану міндетіне ие. Бұл мақаланың мақсаты-жарнаманың digital-коммуникациялық стратегиясында әдеби бейнелер мен мотивтерді қолданудың өзектілігін көрсету.

Негізгі сөздері: журналистика және жарнама, классикалық әдебиет, әдеби сюжет, мотив, дәйексөз, жарнама.

Автордың биографиясы

K. N. Galay, Ресей халықтар достығы университеті, Мәскеу, Ресей

Мақалада жарнама индустриясында бейнелер жасауға көмектесетін әйгілі жазушылардың есімдері мен әдеби бейнелер мен дәйексөздерді қолдану туралы түсінік қарастырылады. Өздеріңіз білетіндей, классикалық әдебиет көбінесе жоғары сапалы орташа тұтынушымен байланысты. Мақалада жарнама берушілер әдеби бейнелерге, сюжеттерге, кейіпкерлерге жүгінетін мотивтер мен әдістерді зерттеу кіреді. Мақаланың әдіснамалық негізін мәдениеттану ретінде анықтауға болады, өйткені жарнама қызметі ұлттық мәдениеттің бөлігі ретінде қарастырылады, сонымен қатар жарнама құбылысын әдебиетті, журналистиканы және жалпы бұқаралық ақпарат құралдарын салыстырмалы талдау тұрғысынан қарастыруға мүмкіндік беретін салыстырмалы-салыстырмалы әдістеме. Әдебиет пен өнер туындыларын қазіргі жарнаманың құралы ретінде пайдалану, ең алдымен, әдебиет, Журналистика және жарнаманың өзара әрекеттесуі, өзара әрекеттесуі болып табылады. Аллюзияны, еске түсіруді қолдану ана тілінде сөйлейтіндердің көпшілігіне символдық ұғымдарды (таныс жолдар, суреттер мен мотивтер, әдебиет шығармаларынан алынған дәйексөздер) есту немесе көру, ассоциативті қатар құру, жарнамаға қызығушылық таныту, оған жауап беру – тауарлар мен қызметтерді жылжыту процесі таныс және маңызды әдеби бейнелер мен мотивтерге сүйене отырып, сенімнің әсерінен жүзеге асырылады. Жарнама тұтынушылар күткен құндылықтарды символдық (соның ішінде әдеби) мотивтерді қолдана отырып таратады және тұтынушылық қоғамның толыққанды брендтерін жасайды.

Әрине, символдар жарнамалық идеяның кепіліне айналады және өзгереді. Сондықтан жарнаманы мәдениеттану тұрғысынан талдау қажет, өйткені қазіргі жарнама символизация әдісін сауатты және нәтижелі пайдалану міндетіне ие. Бұл мақаланың мақсаты-жарнаманың digital-коммуникациялық стратегиясында әдеби бейнелер мен мотивтерді қолданудың өзектілігін көрсету.

Негізгі сөздері: журналистика және жарнама, классикалық әдебиет, әдеби сюжет, мотив, дәйексөз, жарнама.

Библиографиялық сілтемелер

1. Дьякова Т.А. К вопросу об эстетике рекламы // Реклама и искусство: Сборник научных трудов. В 2-х т./ [под ред. Т.А. Дьяковой]. – Воронеж : Факультет журналистики ВГУ, 2011.
2. Костина А.В. Основы рекламы. Москва, 2006, с. 38
3. Кохтев Н.Н. Реклама: искусство слова. Рекомендации для составителей рекламных текстов. М.: Изд-во МГУ, 1997. - 96 с.
4. Литературный процесс и русская журналистика конца XIX - начала XX века. (1890-1904). Социал-демократические и общедемократические издания. М., 1981. С. 4-5. – Т.1. – 172 с.
5. Маршалл Маклюэн. Понимание СМИ. Внешние расширения человека. URL: https://designopendata.files.wordpress.com/2014/05/understanding-media-mcluhan.pdf. (дата обращения: 26.09.2021).
6. Олешко В. Ф. Журналистика как творчество // Учебное пособие для курсов «Основы журналистики» и «Основы творческой деятельности журналиста». М.: РИП-холдинг, 2003. http://evartist.narod.ru/text8/26.htm (дата обращения: 26.09.2021).
7. Управленческое исследование индустрии размещения продуктов. Превью: Рассел, Кристель Антония; Белч, Майкл. Журнал рекламных исследований, март 2005 г., Vol. 45 Выпуск 1.
8. Хализев В.Е. Теория литературы, с. 127-128. URL: https://litresp.ru/chitat/ru/%D0%A5/halizev-v-e/teoriya-literaturi (дата обращения: 26.09.2021).
9. Цвик В.Л. Реклама как вид журналистики // Учебное пособие. Институт современного искусства. М., 2001 URL: http://evartist.narod.ru/text16/001.htm#%D0%B7_09 (дата обращения: 26.09.2021).

Reference
1. Dyakova T. A. K voprosu ob estetike reklamy // Reklama i iskusstvo: Sbornik nauchnyh trudov [On the question of the aesthetics of advertising / / Advertising and art: Collection of scientific papers]. V 2-h t./ [pod red. T.A. D'yakovoj]. – Voronezh : Fakul'tet zhurnalistiki VGU, 2011.
2. Kostina A.V. Osnovy reklamy [Fundamentals of Advertising]. Moscow, 2006, p. 38
3. Kohtev N.N. Reklama: iskusstvo slova. Rekomendacii dlya sostavitelej reklamnyh tekstov. [Advertising: art of words. Recommendations for compilers of advertising texts]. M.: Izd-vo MGU, 1997. - 96 p.
4. Literaturnyj process i russkaya zhurnalistika konca XIX - nachala XX veka. (1890-1904). Social-demokraticheskie i obshchedemokraticheskie izdaniya [Literary process and Russian journalism of the late XIX - early XX century. (1890-1904). Social-democratic and general democratic publications]. M., 1981. P. 4-5.
5. Marshall McLuhan. Understanding Media. The Outer Extensions of Man. Retrieved 30 june 2021 from https://designopendata.files.wordpress.com/2014/05/understanding-media-mcluhan.pdf
6. Oleshko V. F. ZHurnalistika kak tvorchestvo // Uchebnoe posobie dlya kursov «Osnovy zhurnalistiki» i «Osnovy tvorcheskoj deyatel'nosti zhurnalista». [Journalism as creativity / Textbook for courses "Fundamentals of Journalism" and "Fundamentals of Creative Activity of journalist"]. M.: RIP-holding, 2003. http://evartist.narod.ru/text8/26.htm (retrieved 2021-09-26).
7. A Managerial Investigation into the Product Placement Industry. Preview By: Russell, Cristel Antonia; Belch, Michael. Journal of Advertising Research, March 2005, Vol. 45 Issue 1.
8. Khalizev V.E. Teoriya literatury [Theory of literature], pp. 127-128. Retrieved 30 june 2021 from https://litresp.ru/chitat/ru/%D0%A5/halizev-v-e/teoriya-literaturi
9. Cvik V.L. Reklama kak vid zhurnalistiki // Uchebnoe posobie. Institut sovremennogo iskusstva [Advertising as a kind of journalism / Textbook. Institute of Contemporary] Art. M., 2001 URL: http://evartist.narod.ru/text16/001.htm#%D0%B7_09 (retrieved 2021-09-26).

Жүктелулер

Жарияланды

2021-09-28

Шығарылым

Бөлім

Журналистика: Қоғам. Тарих. Саясат. Заң. Экономика.