Қорғаныс маскаларын алға жылжытудың ақпараттық сегменттері: дизайн, маркетинг, PR

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v61.i3.06
        103 85

Аннотация

2020 жылдың басынан бастап COVID-19 қауіпті ауруы алдында жеке қорғаныс мәселесі өзекті болып отыр. ДДҰ халыққа ұсынған қарапайым сақтық шараларының бірі-маска кию. Қорғаныс маскаларына сұраныстың күрт артуы қатаң тапшылыққа және олардың бағасының өсуіне әкелді. Бұл зерттеудің мақсаты-2013 жылдан бастап FFP1, FFP2 және FFP3 қорғау сыныбы бар импортталған және сұранысқа ие тауарлардың тізіліміне сәйкес келетін фильтрлік маскаларды шығаратын ECOS компаниясының үлгісінде қазақстандық қорғаныс маскалары нарығын талдау. Сондай-ақ, олардың дизайнын және компанияның бұқаралық ақпарат құралдарында болуын қарастыру, өйткені кез-келген компанияның жетістігі брендтің қоғамда қаншалықты танымал болуына байланысты. Ғылыми зерттеудің негізгі бағыты – дизайн, PR, маркетинг. Кез-келген өнім дизайн тұжырымдамасына негізделген, ол жаңа өнімді шығару кезінде PR сияқты маңызды және қажет. PR маркетингтік коммуникацияның тиімді құралы ретінде ақпараттық шу өсіп, бәсекелестік күшейіп, бұқаралық ақпарат құралдарының бөлінуі өскен сайын күшейе түсуде. БАҚ компания мен түпкілікті тұтынушы арасында делдал ретінде әрекет етеді және түпкілікті тұтынушыға жанама әсер етеді. Зерттеу әдістемесі бастапқы ақпаратты жинау және оларды өңдеу әдістеріне негізделген. Бұл жұмыстың құндылығы – студенттер дизайнды сапаның негізгі критерийлері бойынша талдауға және өнімді оның негізгі аспектілері бойынша бағалауға үйренеді. Осы бағыттағы қосымша зерттеулер дизайнерлерге, PR-ға және басқаларға жаңа өнімді дамыту тұжырымдамасы мен стратегиясын жасауға көп көмектеседі.

Түйін сөздер: дизайн, PR, БАҚ, маска, респиратор, дизайн сапасының өлшемдері.

Библиографиялық сілтемелер

References
1. AlGhamri A.A., Murray S.L., Samaranayake V.A. (2013) The effects of wearing respirators on human fine motor, visual, and cognitive performance, Ergonomics, Vol. 56 No. 5, pp. 791-802.
2. Anderson J.C. (2006) “Customer Value Propositions in Business Markets.” Harvard Business Review.
3. Andreasen M.M. et al. (2015) Conceptual Design. Springer International Publishing Switzerland, pp.31-32.
4. Brown S. L., & Eisenhardt, K. M. (1997). The Art of Continuous Change: Linking Complexity Theory and Time-Paced Evolution in Relentlessly Shifting Organizations, Administrative Science Quarterly, 42 (1): 1-34.
5. Brown T. (2009) Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation, Harper Business, New-York.
6. Cagan J., Vogel C.M. (2002) Creating Breakthrough Products Prentice Hall. NJ.
7. Cooper R.G. (1998) Product Leadership - Creating and Launching Superior New Products. Perseus Books, Cambridge MA.
8. Hatchuel Pr. Aman, Weil Pr. Benoit. (2003) A New Approach of Innovative Design: An introduction to C-K Theory, ICED03 Stockholm.
9. Kahneman D., Tversky A. (eds.). (2000) Choices, Values, and Frames. Cambridge: Cambridge University Press. - 860 p.
10. Kelley T. (2000) The Art of Innovation, Doubleday. New York.
11. Lebedev A. (2018) Manerships. Art. Lebedev Studio.
12. Maeda J. (2006). The Laws of Simplicity, MIT Press.
13. Norman D. (1988). The Design of Everyday Things. New-York: Basic Books.
14. Petersen S. (2002) Nilfisk Review, 2002
15. Pfeffer J., Sutton Robert I. (2006) Evidence-Based Management. Harvard Business Review, January.
Electronic resources:
1. Fitzgerald G. J. (2008) Chemical Warfare and Medical Response During World War I. Am J Public Health. Apr; 98(4): 611–625. https://doi.org/10.2105/AJPH.2007.11930
2. Strasser B. J., Schlich T. (2020) The art of medicine. A history of the medical mask and the rise of throwaway culture. The Lancet. Published Online May 22. https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31207-1/fulltext

Жүктелулер

Как цитировать

Alzhanova А. B., Ashimova, A. B., Alzhanov, M., & Aizhanova, R. (2021). Қорғаныс маскаларын алға жылжытудың ақпараттық сегменттері: дизайн, маркетинг, PR. Журналистика сериясы, 61(3). https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v61.i3.06