ХҚ және БҰҰ оқытудағы цифрлық трансформация: жастарды БҰҰ-ның Жаңа жібек жолы моделіне тарту үлгісі
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v62.i4.02Аннотация
Халықаралық қатынастарды (ХҚ) және БҰҰ-ны оқыту сапасы көптеген факторларға, соның ішінде практикалық жаттығулар мен сыныптан тыс іс-шаралар арқылы оқу материалдарын бекіту мен оқшаулауға байланысты.
Осыған байланысты "Біріккен Ұлттар Ұйымының моделі" ("БҰҰ Моделі") бағдарламалары жастарға қажетті практикалық дағдылар мен құзыреттерді, әсіресе келіссөздер, пікірсайыстар жүргізудің, консенсус іздеудің, гендерлік және көп мәдениетті сезімталдықтың жұмсақ дағдыларын дарытатын неғұрлым тиімді қызмет түрлерінің бірі болып шықты. Алайда, соңғы бірнеше жылда БҰҰ Модельдік бағдарламалары БҰҰ моделін жаңа шындыққа бейімдеу қажеттілігіне, оның ішінде жоғары оқу орындарының (ЖОО) интернационализациясы мен covid-19-ға байланысты шектеулерге байланысты жастармен өзара іс-қимылды дамыту мен кеңейтуде проблемаларға тап болды.
Қажетті өзгерістер енгізу мен сын-тегеуріндерге жауап берудің маңызды құралдарының бірі АКТ енгізу арқылы цифрлық трансформация, цифрлық онлайн оқыту (DOL), әлеуметтік желілерді дамыту және маңызды цифрлық дағдыларды дамыту болып табылады.
Бұл мақаланың мақсаты – цифрлық трансформацияның халықаралық қатынастар мен БҰҰ-ны оқытуға және "БҰҰ Моделі" бағдарламаларын іске асыруға қалай әсер ететінін талдау. Біріншіден, ол осы ғылыми жобаның тұжырымдамалық негізімен таныстырады. Екіншіден, ол Қорғаныс министрлігі мен БҰҰ зерттеулерін дамытудың білім беру мәнмәтінін, сондай-ақ Model UN бағдарламаларының жақында өсуі мен кеңеюін талқылайды. Үшіншіден, ол сандық түрлендірудің эмпирикалық және теориялық аспектілері туралы әдебиеттерге қысқаша шолу жасайды. Төртіншіден, цифрлық трансформацияның БҰҰ-ның "Жаңа жібек жолы" моделіне соңғы 10 жылдағы (2012 жылдан 2021 жылға дейін) әсерін кейстік зерттеу ұсынылады. Қорытындыда, осы зерттеудің нәтижелері жинақталады және білім беру мен БҰҰ зерттеулеріндегі білім беру процесі мен практикасы, сондай-ақ жоғары білімнің интернационализациясының кейбір мәселелері талқыланады.
Түйін сөздер: цифрлық трансформация, цифрлық онлайн оқыту, жаһандану, халықаралық қатынастар, БҰҰ моделі, БҰҰ зерттеулері, білім беруді интернационалдандыру.
Библиографиялық сілтемелер
Al-Farabi KazNU. (2014), Model UN New Silk Way Programme. Annual Report. Almaty (Kazakhstan): Al-Farabi Kazakh National University, 2014, 2015. 2016, 2018, 2019 (unpublished reports).
Al-Farabi KazNU. (2017), Strategia razvitia Kazakhskogo Natsionalnogo universiteta imeni Al Afarabi na 2017-2021 gody. [Strategy of Development of Al-Farabi KazNU 2017-2021] UNAI. Almaty (Kazakhstan): Al-Farabi Kazakh National University Press, 2017.
Al-Farabi KazNU. (2020), Al-Farabi KazNU for Shaping Common Future. Almaty (Kazakhstan): Al-Farabi Kazakh National University Press, 2020. Available at: http://unaihub.kaznu.kz/?p=2072&lang=en (accessed on April 2, 2021).
Al-Farabi KazNU. (2021), Al-Farabi KazNU Global Hub of UNAI. Almaty (Kazakhstan): Al-Farabi Kazakh National University Press, 2019. Available at: http://unaihub.kaznu.kz/wp-content/uploads/2020/10/al-Farabi-KazNU-Global-Hub-of-UNAI.pdf (accessed on May 2, 2021).
Abazov, Rafis. (2021a), Redefining global citizenship education: a case study of Kazakhstan. Journal of Philosophy, Culture and Political Science (Al-Farabi Kazakh National University), [S.l.], Volume 75, n. 1, 2021, pp. 90-99. Available at: https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/1235 (accessed on May 2, 2021).
Abazov, Rafis. (2021b), Engaging in the internationalization of education and SDGs: Case study on the global hub of UNAI on sustainability. E3S Web Conf., Volume 307, 2021. Available at: https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/pdf/2021/83/e3sconf_dsdm2021_06001.pdf (accessed on October 12, 2021).
Chapman, D. W., Pekol, A., & Wilson, E. (2014), Cross-border university networks as a development strategy: lessons from three university networks focused on emerging pandemic threats. International Review of Education, Volume 60, 2014, pp. 619-637.
Cheng, Angel Oi Yee. (2019), Global Mission – “Glocal” Internationalization: United Nations Academic Impact (UNAI) and Lehigh University. Journal of Comparative & International Higher Education, Volume 11, Spring, 2019. Available at: https://www.ojed.org/index.php/jcihe/article/view/929 (accessed on October 21, 2021).
Dementyev, V., Dalevska, N., & Kwilinski, A. (2021). Innovation and Information Aspects of the Structural Organization of the World Political and Economic Space. Virtual Economics, Volume 4, No 1, pp. 54-76. Available at: https://virtual-economics.eu/index.php/VE/article/view/103 (accessed on October 21, 2021).
El Massah, Suzanna, & Mohieldin, Mahmoud. (2020), Digital transformation and localizing the Sustainable Development Goals (SDGs), Ecological Economics, Volume 169, 2020. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0921800919303258 (accessed on October 21, 2021).
Friedman, Thomas L. (2007). The World Is Flat: The Globalized World in the Twenty-First Century. New York: Penguin, 2007
Gregersen-Hermans, Jeanine, & Lauridsen, Karen M. (eds). (2021), Internationalising Programmes in Higher Education: An Educational Development Perspective (Internationalization in Higher Education Series) 1st Edition. New York: Routledge, 2021.
Harper, Helen, & Dunkerly, Judith. (2009), Educating the world: Teachers and their work as defined by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). Current Issues in Comparative Education, Volume 12, n. 1, 2009, pp. 56-65.
Hashim, Mohamed Ashmel Mohamed, Tlemsani, Issam, & Matthews, Robin. (2021), Higher education strategy in digital transformation. Education and Information Technologies. Available at: https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10639-021-10739-1 (accessed on October 21, 2021).
Hudzik, John K. (2014), Comprehensive Internationalization: Institutional Pathways to Success (Internationalization in Higher Education Series) 1st Edition. New York: Routledge, 2014.
Iivari, Netta, Sharma, Sumita, & Ventä-Olkkonen, Leena. (2020), Digital transformation of everyday life – How COVID-19 pandemic transformed the basic education of the young generation and why information management research should care? International Journal of Information Management. Volume 55, 2020.
Jafari-Sadeghi, Vahid, Garcia-Perez, Alexis, Candelo, Elena, & Couturier, Jerome. (2021), Exploring the impact of digital transformation on technology entrepreneurship and technological market expansion: The role of technology readiness, exploration and exploitation, Journal of Business Research, Volume 124, 2021, pp. 100-111. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296320307736 (accessed on October 11, 2021).
Jones, Sharon. (2010), Model UN and class roles: case studies in role playing and simulations for learning and engagement. The 2010 APSA Teaching & Learning Conference. February 5-7, 2010. Available at: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1546091 (accessed on October 11, 2021).
Kuzhabekova, A., & Lee, Jack T. (2020), Internationalization and local research capacity strengthening: Factors affecting knowledge sharing between international and local faculty in Kazakhstan. European Education, Volume 52, n. 4, 2020, pp. 297-311.
Lacka, Ewelina, Wong, T. C., & Haddoud, Mohamed Yacine. (2021), Can digital technologies improve students' efficiency? Exploring the role of virtual learning environment and social media use in higher education. Computers & Education, Volume 163, 2021, Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131520302979 (accessed on October 11, 2021).
Levy, Brett L. M. (2016), Advising a Model United Nations club: A scaffolded youth-adult partnership to foster active participation and political engagement. Teaching and Teacher Education, Volume 59, 2016, pp. 13-27. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0742051X16300555 (accessed on October 21, 2021).
Merrill, M., Yakubova, S., & Turlanbekova, Z. (2021), Internationalizing quality assessment in Central Asia. International Higher Education, n. 64, March 2011. Available at: https://ejournals.bc.edu/index.php/ihe/article/view/8561 (accessed on May 20, 2021).
Oliveira, Katyeudo K. de S., & de Souza, Ricardo A. C. (2021), Digital transformation towards education 4.0. Informatics in Education, forthcoming.
Santos, Helena, Batista, João, & Marques, Rui Pedro. (2019), Digital transformation of higher education: The use of communication technologies by students. ScienceDirect. Procedia Computer Science. Volume 164, 2019, pp. 123-130.
Shaw, Carolyn M. (2020), The Unexpected Gift: “Oh, and you’ll be responsible for the Model UN program.” In: Pedagogical Journeys through World Politics (Ed. Jamie Frueh). New York: Palgrave, 2020. Available at: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-20305-4 (accessed on October 21, 2021).
Trushkina, Nataliia, Abazov, Rafis, Rynkevych, Natalia, & Bakhautdinova, Guzelya. (2020),
Digital transformation of organizational culture under conditions of the information economy. Virtual Economics, Volume 3, n. 1, 2020, pp. 3-32.
UNAI. (2020), About UNAI. n.d. Available at: https://www.un.org/en/academic-impact/page/about-unai (accessed on May 2, 2021).
UNAI. (2011), The United Nations Academic Impact Is Informed by a Commitment to Support and Advance Ten Basic Principles (2011). Available at: http://unaihub.kaznu.kz/?page_id=15&lang=en (accessed on May 2, 2021).
UNDESA (2020), 2020 United Nations E-Government Survey. New York: UNDESA, 2020. Available at: https://publicadministration.un.org/egovkb/Portals/egovkb/Documents/un/2020-Survey/2020%20UN%20E-Government%20Survey%20(Full%20Report).pdf (accessed on December 2, 2021).
UNDESA (2021), Kazakhstan: e-governance data. Available at: https://publicadministration.un.org/egovkb/en-us/Data/Country-Information/id/87-Kazakhstan (accessed on December 2, 2021).
Van Dijck, José. (2013), The Culture of Connectivity: A Critical History of Social Media. Oxford, UK: Oxford University Press, 2013.
Zain, Sayeda. (2021), Digital transformation trends in education. In: Chandos Digital Information Review, Future Directions in Digital Information (ed. David Baker, Lucy Ellis). Chandos Publishing, 2021, pp. 223-234. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/B9780128221440000367 (accessed on October 21, 2021).