Әлемдік медиакеңістікте Үнді медиаиндустриясының даму динамикасы: 2020-2021 жылдар аралығындағы қорытындылары
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2022.v63.i1.02Аннотация
Ғылыми жұмыстың мақсаты – әлемдік медиакеңістіктегі Үнді медиаиндустриясының даму тенденцияларын анықтау. Мақалада 2020-2021 жылдардағы Үнді медиа және ойын-сауық индустриясы (IIMR) дамуының негізгі статистикалық көрсеткіштері аналитикалық салыстыру әдісімен қарастырылған; азиялық және әлемдік медиакеңістіктегі Үнді медиаиндустриясының даму динамикасы анықталды; Үндістан үкіметінің ұлттық коммуникация жүйесін дамыту саласындағы бастамалары көрсетілген.
Зерттеудің ғылыми маңыздылығы – Үндістанның медиажүйесін алдағы жылдарға дамытудың негізгі бағыттары анықталды. Жұмыстың практикалық маңыздылығы оның журналистика факультетінің студенттері үшін білім беру бағдарламасы аясында да, елдің медиаиндустриясын зерттеу саласында одан әрі жұмыс жасау кезінде де қолдану мүмкіндігі кеңейеді.
Бұл жұмыста жүйелеу және жан-жақты зерттеу тәсілдері, дискурсты түсіндіру және талдау әдісі, диахрондық әдіс, сараптау, жалпылау және синтез әдістері логикалық және жеке бірліктердің бірлігі негізінде қарастырылған. Бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын талдауда эмпирикалық зерттеудің саяси-дискурстық және мазмұнды талдау сияқты әдістері қолданылады.
Аталмыш зерттеу Үндістанның медианарығы қарқынды даму сатысына өрлегенін анықтауға көмектесті. Ел аумағында медиаөнімдерін өндіруді қолдайтын көптеген жобалар жүзеге асырылуда. Қазіргі уақытта Үндістан Азия өңірінде осы салада негізгі позицияларды алып қана қоймай, сонымен қатар әлемдік нарыққа өз бетінше де, бірлескен медиаконгломераттар құра отырып, сенімді түрде ілгерілеп келеді деп қорытынды жасауға болады.
Зерттеу нәтижелері бойынша Үндістанның медиаиндустриясы Азия нарығында маңызды орын алады. Осылайша, бұл жұмыстың құндылығы оның осы саланың дамуын одан әрі зерттеу үшін негіз бола алатындығында. Бұл мәселені практикалық маңыздылығы тұрғысынан қарастыра отырып, ғылыми жұмыс барысында үнді конгломераттарының халықаралық аренадағы позициясын нығайту шарты мен негізгі компаниялар – әлемдік медиасаланың қазіргі көшбасшыларының әлеуетті бәсекелестері анықталды деп қорытынды жасауға болады.
Түйінді сөздер: Үндістан, ұлттық медианарық, әртараптандыру, пайда, үкіметтің бастамалары, жарнама, медиа-ынтымақтастық.
Библиографиялық сілтемелер
Best Media Info. (2021) M&E industry degrows by 24% in 2020; revenues down to 2017 levels, FICCI-EY report [Электронный ресурс]. URL: https://bestmediainfo.com/2021/03/m-e-industry-degrows-by-24-in-2020-revenues-down-to-2017-levels-ficci-ey-report/
Business Insider India. (2021) Coping with Covid-19 disruption by restructuring digital engagement in 2021 [Электронный ресурс]. URL: https://www.businessinsider.in/advertising/ad-agencies/article/coping-with-covid-19-disruption-by-restructuring-digital-engagement-in-2021/articleshow/85295036.cms
Datareportal. (2022) Digital 2022: India [Электронный ресурс]. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2022-india
Financial Express. (2021) M&E sector posted a 24% decline to Rs 1.38 lakh crore in 2020 [Электронный ресурс]. URL: https://www.financialexpress.com/brandwagon/me-sector-posted-a-24-decline-to-rs-1-38-lakh-crore-in-2020-ficci-ey-report/2220897/
India Brand Equity Foundation. (2021) Media and Entertainment Industry [Электронный ресурс]. https://www.ibef.org/industry/media-entertainment-india.aspx
Statista. (2022) Forecast of the number of Youtube users in India from 2017 to 2025 [Электронный ресурс]. URL: https://www.statista.com/forecasts/1146150/youtube-users-in-india
The Economic Times. (2020) Gaana tops audio streaming charts with 30% share [Электронный ресурс]. URL: https://economictimes.indiatimes.com/industry/media/entertainment/gaana-tops-audio-streaming-charts-with-30-share/articleshow/74292858.cms
The Hans India. (2015) Government Mulls Raising FDI Cap To 100 per cent In DTH, Cable Networks [Электронный ресурс]. URL: http://www.thehansindia.com/posts/index/Business/2015-09-20/Government-mulls-raising-FDI-cap-to-100-per-cent-in-DTH-cable-networks/176769
The Hindu. Business Line. (2021) Indian visual effects, gaming industry needs to look beyond boundaries, says Goyal [Электронный ресурс]. URL: https://www.thehindubusinessline.com/info-tech/indian-visual-effects-gaming-industry-needs-to-look-beyond-boundaries-says-goyal/article36142643.ece
The Hindu. (2021) 17 major OTT players adopt toolkit for regulation [Электронный ресурс]. URL: https://www.thehindu.com/business/Industry/netflix-disney-hotstar-amazon-prime-video-and-14-other-ott-players-adopt-toolkit-for-regulation/article33814432.