Кәсіпкерлік пен жеке бизнестің қалыптасу жүйесі: БАҚ-та жариялануы

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2022.v64.i2.012
        84 151

Аннотация

Бұл ғылыми зерттеуде кәсіпкерлік пен жеке бизнестің даму арнасы мен ақпараттандыру жолының БАҚ-та жариялануы туралы қорытынды әдістемелері жүргізілген. Журналистика мамандығы бойынша оқыту бағдарламасында жарнама арқылы бизнес саласын дамыту мәселесі қарастырылады. Яғни, кәсіпкерлікке тек менеджменттік немесе экономикалық жүйені ғана емес, сонымен қатар ақпараттың қажеттілігі орасан зор. Журналистік білім беруде оқу бағдарламалары кәсіби тәжірибені ескере отырып оқытуды ұсынуы керек және студенттер тек өз саласын ғана емес сонымен қатар, кәсіпкерлік бағытты дамыту бөлігін де қарастыра алуы керек. Студент белгілі бір тауарды ақпараттандыра отырып, оның нарықта қол жетімді де, сұранысқа ие бола алатындай жоғары нәтижеге жеткізе алуы керек. Әрине, осының барлығына зерттелген тақырып бойынша тек тәжірибелі ғылыми бағытта оқытылып, білім саласын жоғарлата алады.

Ғылыми зерттеудің негізгі мақсаты – кәсіпкерлік пен жеке бизнестің БАҚ арасындағы байланыстың орнығуы. Кәсіпкерлік біздің елімізде әкімшілік жүйе жағдайында экономикалық қатынастар жүйесі ретінде қарастырылған.

Бұл ғылыми әдістеме ретінде осы тақырыпқа байланысты жазылған мақалаларға талдау жасай отырып, «Жеке кәсіпкерлікті қолдау және қорғау туралы» заңнамасы бойынша зерттеулер жүргізіліп, журналистердің арасындағы талқыға салынған тақырыптық талдау жүргізілген.

Зерттеу барысында анықталғаны әрбір кәсіпкерлік пен бизнестің ақпараттандыру жағдайының экономикалық бағытқа оңтайлы нәтиже беретіндігі.

Ғылыми зерттеудің нәтижесі бойынша қазіргі жағдайда ғалымдар кәсіпкерді жаңа идеяларды енгізудегі жаңа мүмкіндіктерді іздеу және іске асыру, жаңа технологияларды әзірлеу, инновацияларды енгізу, тұтынушыларға қызмет көрсетудің жаңа тәсілдерін қолдану және капиталды қолданудың жаңа салаларын дамыту субъектісі ретінде анықтайды. Еліміздің нарықтық экономикада ертең тұтынушыларға қандай тауарлар мен қызметтер қажет болатынын кәсіпкер шеше отырып, сол тауарға қатысты ақпараттың дұрыс жеткізілуі жайында айтылған.

Түйін сөздер: кәсіпкерлік, жеке бизнес, экономика, БАҚ, инновация, ғалымдар, жарнама.

Библиографиялық сілтемелер

Achtenhagen, L. (2008). Understanding entrepreneurship in traditional media. Journal of Media Business Studies, 5(1), 123-142.
Achtenhagen, L., & Welter, F. (2003). Female entrepreneurship in Germany: Context, development and its reflection in German media. New perspectives on women entrepreneurs, 71-100.
Anderson, A. R., & Starnawska, M. (2008). Research practices in entrepreneurship Problems of definition, description and meaning. The International Journal of Entrepreneurship and Innovation, 9(4), 221-230.
Andersson, M., P. Braunerhjelm and P. Thulin (2012), “Creative destruction and productivity: Entrepreneurship by type, sector and sequence”, Journal of Entrepreneurship and Public Policy, Vol. 1/2, pp. 125-146
Бұқарбай Б., (2012) Қазақстандық бизнес, Алматы
Dyerson, R., Harindranath, G. and Barnes, D. (2009) National Survey of SMEs’ Use of IT in Four Sectors. The Electronic Journal of Information Systems Evaluation.12 (1) 39-50.
Emami, A. (2017), Gender risk preference in entrepreneurial opportunity: evidence from Iran. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 30(2): 147–169.
Galloway, L. and W. Brown (2002), “Entrepreneurship education at university: A driver in the creation of high growth firms?”, Education+ Training, Vol. 44/8-9, pp. 398-405.
Geho, P., Smith, S., & Lewis, S. D. (2010). Is Twitter a viable commercial use platform for small businesses? An empirical study targeting two audiences in the small business community. The Entrepreneurial Executive, 15, 73-85.
Соболев. Х. (2014) " Как заработать деньги в Интернете?",
Khajeheian,D,(2017). Media entrepreneurship: a consensual definition, Journalism
Laspita, S. et al. (2012), “Intergenerational transmission of entrepreneurial intentions”, Journal of Business Venturing, Vol. 27/4, pp.
Оразалы С.( 2009) Кәсіпкерлік-Алматы, "Эксклюзив",320б.

Электрондық ресурстар:
Нұрзат Тоғжан, "Алматы - бизнестің қаласы", (2016ж, 17 қараша), .https://abai.kz/post/48029
Әлия Кемелбекова, "Табыс әкелетін 5 кәсіп", (2018), https://atameken.kz/kk/articles/29285-tabys-keletn--ksp
“Шағын және орта кәсіпкерлік (шок)”, https://stat.gov.kz/official/industry/139/statistic/6
“ Медиахолдинг «atameken business”, https://inbusiness.kz)




References:
Achtenhagen, L. (2008). Understanding entrepreneurship in traditional media. Journal of Media Business Studies, 5(1), 123-142.
Achtenhagen, L., & Welter, F. (2003). Female entrepreneurship in Germany: Context, development and its reflection in German media. New perspectives on women entrepreneurs, 71-100.
Anderson, A. R., & Starnawska, M. (2008). Research practices in entrepreneurship Problems of definition, description and meaning. The International Journal of Entrepreneurship and Innovation, 9(4), 221-230.
Andersson, M., P. Braunerhjelm and P. Thulin (2012), “Creative destruction and productivity: Entrepreneurship by type, sector and sequence”, Journal of Entrepreneurship and Public Policy, Vol. 1/2, pp. 125-146
Bukarbai B., (2012) Qazaqstandyk Biznes, Almaty
Dyerson, R., Harindranath, G. and Barnes, D. (2009) National Survey of SMEs’ Use of IT in Four Sectors. The Electronic Journal of Information Systems Evaluation.12 (1) 39-50.
Emami, A. (2017), Gender risk preference in entrepreneurial opportunity: evidence from Iran. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 30(2): 147–169.
Galloway, L. and W. Brown (2002), “Entrepreneurship education at university: A driver in the creation of high growth firms?”, Education+ Training, Vol. 44/8-9, pp. 398-405.
Geho, P., Smith, S., & Lewis, S. D. (2010). Is Twitter a viable commercial use platform for small businesses? An empirical study targeting two audiences in the small business community. The Entrepreneurial Executive, 15, 73-85.
соolev.H. (2014) "Kak zarabotat` den`gi v Internete?".
Khajeheian,D,(2017). Media entrepreneurship: a consensual definition, Journalism
Laspita, S. et al. (2012), “Intergenerational transmission of entrepreneurial intentions”, Journal of Business Venturing, Vol. 27/4, pp.
Orazaly S. Kasipkerlik-Almaty, "Ekskliuziv", 2009-320b.
Electronic resource:
Nurzat Togzhan," Almaty-biznestin qalasy ", (November 17, 2016), .https://abai.kz/post/48029
Aliya Kemelbekova, "Tabys akeletin 5 kasip", (2018), https://atameken.kz/kk/articles/29285-tabys-keletn--ksp
"Shagyn zhane orta kasipkerlik (shok)", https://stat.gov.kz/official/industry/139/statistic/6
" Mediaholding atameken business", https://inbusiness.kz)

Жүктелулер

Как цитировать

Mukashova, A. E. (2022). Кәсіпкерлік пен жеке бизнестің қалыптасу жүйесі: БАҚ-та жариялануы. Журналистика сериясы, 64(2), 118–127. https://doi.org/10.26577/HJ.2022.v64.i2.012