Инновациялық технологияларды зерттеу: журналистика біліміндегі интеграциясы және тиімділігі
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v70.i4.3Кілттік сөздер:
инновациялық технологиялар, білім беру жүйесі, журналистика, педагогика, мультимедиялық контент, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.Аннотация
Мақаланың негізгі мақсаты – ЖОО студенттерінің білім беру үдерісіндегі технологияларға қанағаттанушылығына қатысты сауалнама жүргізу арқылы оның тиімділігін бағалау арқылы білім берудегі, атап айтқанда, «Журналистика» оқу пәндеріндегі инновациялық технологиялардың интеграциясын зерттеу. Сауалнамаға екі қазақстандық жоғары оқу орнының 200 студенті іріктеліп, нәтижесінде олардың көпшілігі білім беру жүйесіне жоғары технологиялардың кіріктірілуіне қанағаттанған. Сандық деректерден басқа, технологияларды біріктіруге байланысты қиындықтар мен алаңдаушылықтар бар екені анықталды. Мәселелер біркелкі жұмыс істеуге кедергі келтіретін байланыс мәселелері және бағдарламалық құрал ақаулары сияқты техникалық қиындықтарды қамтыды. Сонымен қатар, студенттер мен оқытушыларға техникалық қолдау мен нұсқаулықтың жетіспеушілігі осы технологиялардың пайдасын барынша арттыруға кедергі болды. Кейбір қатысушылар сонымен қатар сандық және дәстүрлі әдістерді қамтитын білім берудегі тұтас көзқарасты сақтаудың маңыздылығын атап өтіп, технологияға шамадан тыс тәуелділік туралы алаңдаушылық білдірді. Бұл зерттеудің ғылыми маңыздылығы – келесі зерттеулерде білім берудегі цифрландыру үдерісін толыққанды бағалау үшін осы мақаланың сандық және сапалық талдауы құнды ақпарат береді. Ал зерттеудің практикалық маңызы – респонденттерден жиналған кері байланыстарды ескере отырып, білім беру үдерістеріне озық технологияларды енгізудің анағұрлым жетілдірілген тәсілін әзірлей алатын журналистика мамандарын даярлайтын оқу орындарында қолдануға болады. Қорытындылай келе, зерттеу журналистік білім берудегі инновациялық технологиялардың интеграциясын дамытуға ықпал етеді, себебі цифрландыру үдерісінен тікелей әсер алатын студенттердің пікірлері туралы толық ақпарат берілген.
Библиографиялық сілтемелер
Ghavifekr, S. & Rosdy, W.A.W. (2015). Teaching and learning with technology: Effectiveness of ICT integration in schools. International Journal of Research in Education and Science (IJRES), 1(2), 175-191
Abid Haleem, Mohd Javaid, Mohd Asim Qadri, Rajiv Suman, Understanding the role of digital technologies in education: A review, Sustainable Operations and Computers, Vol 3, 2022, Pages 275-285, ISSN 2666-4127
Cavas, B., Cavas, P., Karaoglan, B., & Kisla, T. (2009). A study on science teachers’ attitudes toward information and communication technologies in education. The Turkish Online Journal of Educational Technology – TOJET, 8(2), 20-32.
Beata Maria Nowak, (2019). The Development of Digital Competence of Students of Teacher Training Studies-Polish Cases, Warsaw University of Life Sciences, Polish
Anderson C. W., Revers M. From counter-power to counter-Pepe: The vagaries of participatory epistemology in a digital age //Media and Communication. – 2018. – Т. 6. – №. 4. – С. 24-25.
Adam, G. S. (2001). The education of journalists. Journalism, 2(3), 315–339.
Harlow, S., & Brown, D. K. (2022). Perceptions versus performance: How routines, norms and values influence journalists’ protest coverage decisions. Journalism, 23(2), 372–390.
Stephen D. Reese. (2021). The Institution of Journalism: Conceptualizing the Press in a Hybrid Media System. Taylor&Francis Online. 253-266.
Jones, C. T., Collins, K., & Zbitnew, A. (2022). Accessibility as Aesthetic in Broadcast Media: Critical Access Theory and Disability Justice as Project-Based Learning. Journalism & Mass Communication Educator, 77(1), 24–42.
Hargreaves, A. (1994). Changing Teachers, Changing Times: Teachers’ Work and Culture in the Postmodern Age. London: Cassell.Creative Education, Vol.6 No.1.
Rubén Rodriguez, Lorena Martinez-Ulloa and Carolina Flores-Bustos. (2022). E-Portfolio as an Evaluative Tool for Emergency Virtual Education: Analysis of the Case of the University Andres Bello (Chile) During the COVID-19 Pandemic. Front. Psychol. Sec. Educational Psychology.
Carlson, S., & Gadio, C. T. (2002). Teacher professional development in the use of technology. Technologies for education, 118-132.
Baroutsis, Aspa, Riddle, Stewart and Thomson, Pat (ed.) 2019. Education research and the media: challenges and possibilities. Abingdon, United Kingdom. Routledge.
Azuma, Ronald T. (2017). “Making augmented reality a reality”. Applied industrial optics: Spectroscopy, imaging and metrology. San Francisco, California, 26-29 June.
Zhang W, Wang Z. Theory and practice of VR/AR in K-12 science education—A systematic review. Sustainability. (2021)
Chen, L.-T. & Liu, L. (2019). Content analysis of statistical power in educational technology research: Sample size matters. International Journal of Technology in Teaching and Learning, 15(1), 49-75.
Spillman, Mary; Kuban, Adam J.; Smith, Suzy J.Jun 2017. Words Du Jour: An Analysis of Traditional and Transitional Course Descriptors at Select J-Schools.
Nordenstreng, Kaarle. 2009. “Soul-searching at the Crossroads of European Journalism Education.” In European Journalism Education, edited by Georgios Terzis, 511–517. Bristol: Intellect.
Susanne Kirchhoff (2022) Journalism Education’s Response to the Challenges of Digital Transformation: A Dispositive Analysis of Journalism Training and Education Programs, Journalism Studies, 23:1, 108-130.