Z ұрпақ өкілдері аудиториясына қысқа бейнероликтердің әсер етуінің медиалық ерекшелігі
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v71.i1.10Кілттік сөздер:
Z буын өкілдері, видеохостинг, медиа психология, цифрлық детокс, клиптік ойлау, бейне контент.Аннотация
Мақала Z ұрпақ өкілдеріне қысқа бейне медиа форматының ерекше әсері туралы өзекті тақырыпқа арналған. Авторлар YouTube, Instagram, TikTok медиа ресурстарында Shorts және Reels жанрларының заманауи аудиториялары арасында танымалдылық феноменін зерттеуге тырысады. Мақалада шағын бейнероликтердің өскелең ұрпақ өкілдерінің танымдық қабілетіне әсері қарастырылған. Мақаланы жазу барысында қазіргі медиа кеңістіктегі сюжет форматының өскелең ұрпаққа ықпалы туралы журналистер мен нейропсихологтардың жұмыстарын зерттедік.
Авторлар TikTok желісіндегі қысқа бейнелер құбылысын зерттейді. Бұл платформа бүгінде цифрлық медиа индустриясы әлемінде көшбасшыға айналды. Авторлар өз жұмыстарында қысқа медиа форматының сәтті болуының себептерін талдауға тырысады. Олардың пікірінше, YouTube, TikTok және Instagram-дағы қысқа бейнелердің негізгі сипаттамалары қарапайымдылық пен заманауи қоғамның қажеттіліктеріне бейімделу болып табылады. Мақалада Z буыны арасында қысқа медиа формаларының танымал болу себептері анықталған.
Мақалада авторлар Z буын өкілдері арасында «клиптік ойлау» тақырыбын қарастырды. Сауалнаманың мақсаты: екі топтың негізгі сипаттамаларын және дифференциациясын анықтау: цифрлық контентті белсенді пайдаланушылар мен аралас контентті тұтынушылар (цифрлық және кітап). Авторлар нәтижелерге сүйене отырып, елеулі айырмашылықтарды анықтаған.
Зерттеудің мақсаты – «Z ұрпағы» тұжырымдамасын талдау және қысқа бейнелердің жастар аудиториясына әсер ету ерекшеліктерін зерттеу. Бұл формат жазылушылардың мазмұнмен жиі әрекеттесуі үшін TikTok, YouTube, Instagram платформаларында белсенді қолданылады.
Зерттеу әдістеріне жіктеу, бақылау, сауалнама әдісі, мазмұнды талдау, жалпылау жатады.
Зерттеудің ғылыми маңыздылығы қысқа бейне форматының жастар аудиториясына әсерін анықтауда жатыр. Авторлар 18-22 жас аралығындағы студенттер арасында сауалнама жүргізуді дұрыс деп санаған, өйткені пайдаланушылардың осы жас санаты көп уақытын әлеуметтік желілерде өткізеді.
Зерттеу нәтижелері ұсынымдық сипатқа ие және болашақта Z буынының өкілдерін цифрлық детоксикациялау үшін одан әрі векторларды қалыптастыруға көмектеседі.
Мақаланың нәтижелері мен тұжырымдары: әлеуметтік желілер мен видеохостинг сайттарындағы қысқа бейнероликтердің форматын мектеп оқушылары мен жас ұрпақ қолдануы керек, бірақ қазіргі ұрпақтың психикасы мен тұжырымдамалық ойлауына зиянды әсер етпеу үшін өлшенген мөлшерде болуы керек.