Креативті жобадағы PR. PR в креативной проекте.

Авторлар

  • N. B. Muhamedieva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ.
        52 52

Кілттік сөздер:

креативті жоба, PR (пиар), PR-технологиялар, ЕХРО 2017, креативные проекты.

Аннотация

Бұл мақалада Пиардың шығу тарихы, Пиар технологияларының қазіргі қолданысы, креативті пиардың біздің мемлекетімізде жүзеге асуы, Қазақстандағы креативті жобалар, Креативті жобаларға жасалатын Пиар, «ЕХРО 2017» креативті жобасы мәселелері қарастырылған. Жалпы пиардың қоғамда атқаратын рөлі, қызметі, соның ішіндегі креативті жобаларға жасалатын пиар ерекшелігі зерттеледі.

Библиографиялық сілтемелер

1 Бекболатұлы Ж. PR және жарнама. – Алматы: Қазақ университеті, 2010.
2 Бизаков С. Қазақ тіліндегі вариант сөздер сөздігі. – Алматы, 2000.
3 Современый маркетинг / В. И. Хитский, И.И. Корнева, В.Е.

Жүктелулер

Как цитировать

Muhamedieva, N. B. (2016). Креативті жобадағы PR. PR в креативной проекте. Журналистика сериясы, 34(2). вилучено із https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/295

Шығарылым

Бөлім

Журналистика: Қоғам. Тарих. Саясат. Заң. Экономика.