Internet business and the development of «Web»

Authors

  • A. A. Tasilova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        45 40

Keywords:

Web, «You Tube», information,

Abstract

The purpose of this article toprovide information about the features of social networking as a business and marketing also provides information to its functioning in communication. The article gives the exact figures, as far as social networking campaign earned. The author also explores the development of the Web, and 3D games.

References

1 Бушуев М. Инвесторы из России и Казахстана создают
мусульманский Фейсбук // Мегополис.– 2012. – 19.
2 Сембай ә. Твиттер Қазақстанда маркетинг құралына
айналама // Қазақстан әскері.– 2009. – 20 қараша.
3 Калмыков А.А. Дифференциация пространств общественной
связности // Медиа курсы коммуникации и проблемы
общественного диалога: сборник статей. – СПб.: Изд-во Политехнический, 2011.
4 Калмыков А.А. Четвертая политическая сила // Вестник РГГУ. Серия
«Политология. Cоциально-коммуникативные науки». – № 1. – М., 2012.

Downloads

How to Cite

Tasilova, A. A. (2016). Internet business and the development of «Web». Herald of Journalism, 36(2). Retrieved from https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/342