Ақпараттық коммуникация құралдарының қолданыстағы көрінісі

Авторлар

  • Жаңабекова М.А. әл-Фараби ат. ҚазҰУ
  • Оспанқұлова Ш.А.
        38 25

Кілттік сөздер:

бұқаралық ақпарат құралдары, коммуникация, журналист, Интернет, сауалнама, «Vкontаkte», «Facebook», «Twitter», «Youtube».

Аннотация

Мақалада ақпараттық коммуникация құралдарының қазіргі таң- дағы қолданысы сөз болады. Мақала авторлары «бұқаралық ақпарат құралдары», «бұқаралық ақпарат», «журналист» ұғымдарына анық- тама береді, қазіргі кезде төртінші билік өкілдеріне қойылатын та- лаптарды, оның ішінде шетел тілдерін жетік меңгеру маңыздылығын көрсетеді, ақпараттың қоғам санасын қалыптастырып, дамытуда үл- кен үлесі бар екенін анықтайды. Мақала авторлары білім алушылар- дың ақпараттық байланыс құралдарын қолдану және бір-бірімен қарым-қатынас жасау деңгейін зерттеу мақсатында анықтау 60 рес- понденттің қатысуымен сауалнама жүргізді.

Библиографиялық сілтемелер

1 «Байланыс туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі Заңы.
2 Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 желтоқсандағы № 1718 Каулысы.
3 Ter-Minasova S.G. Yazyk i mezhkulturnye kommunikacii. – M., 2000.

References

1 «Bailanys turaly» Kazakhstan Respublikasynyn 2004 zhylgy 5 shildedegi Zany
2 Kazakhstan Respublikasy Ukimetinin 2011 zhylgy 30 zhletoksandagy № 1718 Kaulysy
3 Ter-Minasova S.G. Yazyk i mezhkulturnye kommunikacii. – M., 2000.

Жүктелулер

Как цитировать

М.А., Ж., & Ш.А., О. (2020). Ақпараттық коммуникация құралдарының қолданыстағы көрінісі. Журналистика сериясы, 37(1), 74–78. вилучено із https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/1190

Шығарылым

Бөлім

Журналистика: Қоғам. Тарих. Саясат. Заң. Экономика.