Филологиялық білім сапасы: болашаққа жаңа бағдар

Авторлар

  • Салқынбай А.Б. әл-Фараби ат. ҚазҰУ
  • Иманқұлова С.М.

Кілттік сөздер:

сөз, бағалау концепті, лебіздегі мән, мағына, қазір­ гі оқыту жүйесі.

Аннотация

Мақалада сөз қадірі, сөз киесі, аталы сөз айту – көп сөйлемей, дөп сөйлеу; сөздің байыбын танып, байламды жеткізудегі шеберлік пен шешендіктің синкреттілігі, яғни, сөзді бағалау концептісі талда­ нады. Сөз мен ойдың жұбы жазылмай, бірінен­бірі туындап, бірімен­ бірі жымдасып жатқаны мысалдармен дәйектеледі.

Бүгінгі қазақ тіл білімі тілдік бірліктердің фонетикалық, лексико­ логиялық және грамматикалық құрылымын синхрониялы және диах­ рониялы негізде жүйеледі. Ендігі бағдар Сөздің лебіздегі мағынасы мен мәнін зерделеу. Ғылыми білімінің дамуы тіл ғылымының жағ­ дайымен, дамуымен тығыз байланысты, өйткені ғылыми білім Сөзбен жеткізіледі, айтылады, дәлелденеді. Тіл – әлемді танудың белгілі бір дәрежедегі көрінісі ғана емес, оның құралы да.

Осы ретте бүгінгі оқыту жүйесіне – тілдік тұлғаларды бөліп, жік­ теп оқытудан гөрі, лебіздегі тілдік тұлғалардың мағынасын, мәнін, танымдық ерекшелігін, ұлттық таным мен ұлттық болмыс қалыптас­ тырған ішкі уәжін терең таныстырудың, оқытудың маңызы ерекше болғандықтан, оқытудың жаңа жүйесіне сәйкес жаңа негізгі курстар мен элективті курстар қалыптастыру – бүгінгі күннің өзекті ғылыми­ әдістемелік мәселесінің бірі екендігі нақтыланады.

Библиографиялық сілтемелер

1 Абай. Мақсатым – тіл ұстартып, өнер шашпақ: Өлеңдер. Поэмалар. Аудармалар. Қара сөздер. – Алматы, «Білім», 2010. – 304-бет
2 Алаштың тілдік мұрасы. –Астана, 2013. – 305-бет

Referenses

1 Abai. Maksatym – til ustartyp, oner shashpak: Olender. Poemalar. Aydarmalar. Kara sozder. – Almaty, «Bilim», 2010. – 304 p.
2 Alashtyn tildik murasy. –Аstana, 2013. – 305 p.

Жүктелулер

Жарияланды

2020-06-19

Шығарылым

Бөлім

Баспа іс және дизайн