Қазақстан ақпарат нарығының дамуы

Авторлар

  • Қабылғазина К. әл-Фараби ат. ҚазҰУ
  • Орашшаева А.
  • Ерғожаев А.
        41 45

Кілттік сөздер:

тәуелсіздік, заңнама, жағдай.

Аннотация

1991 жылы тәуелсіздік алғаннан бастап Қазақстан ақпараттық саясат саласын түбірімен жаңартуға және азаматтардың құқығы мен бостандағын қорғау заңнамасын қамтамасыз етуге көңіл бөле бас- тады. Дамыған, мықты және тәуелсіз ақпарат құралдары демокра- тиялық елдің басты белгілерінің бірі болып табылады. Сондықтан да Қазақстан БАҚ-ы нарықтық кезең талаптарына сай дамуда. Мақалада Қазақстан бұқаралық ақпарат құралдарының нарықтық жағдайда қа- лыптасуы, даму кезеңдері жайлы мәселелер айтылады.

Библиографиялық сілтемелер

1 Лазутина Г. Основы творческой деятельности журналиста. – М.: Аспект-Пресс, 2011.
2 Қозыбаев С.Қ. Масс-медиа. – Алматы: Экономика, 2007.
3 Зотов И., Қозыбаев С., Қасаев А. Справочник молодого журналиста. – М.: Риа Новости, 2010.
4 Қозыбаев С. Журналистика Казахстана: энциклопедия. – Алматы, 2006.

References

1 Lazutina G. Osnovy tvorcheskoi deiatelnosti jurnalista. – M.: Aspekt Press, 2011.
2 Kozybaiev S. Mass-media. – Almaty, 2007.
3 Zotov I., Kozybaiev S., Kasaev A. Spravochnik molodogo jurnalista. – M.: Ria novosti, 2010.
4 Kozybaiev S. Jurnalistika Kazahstana: iensiklopedia. – Almaty, 2006.

Жүктелулер

Как цитировать

К., Қ., А., О., & А., Е. (2020). Қазақстан ақпарат нарығының дамуы. Журналистика сериясы, 38(2), 10–13. вилучено із https://bulletin-journalism.kaznu.kz/index.php/1-journal/article/view/1276

Шығарылым

Бөлім

Журналистика: Қоғам. Тарих. Саясат. Заң. Экономика.