Instagram әлеуметтік желісіндегі экологиялық хабардарлық: компания мысалында материалдардың корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікке әсері.

Авторлар

  • Sh. Talgat Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес университеті, Қазақстан, Алматы http://orcid.org/0000-0002-0236-4313

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v69.i3.09
        200 101

Аннотация

Бұл зерттеудің мақсаты Instagram әлеуметтік желісі аудиториясының экологиялық хабардарлығына корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік туралы материалдардың әсерін анықтау болып табылады. Зерттеу үшін контент-талдауды зерттеу әдісі пайдаланылды, оның барысында Қазақстандағы жұмыс істеп тұрған компанияның экологиялық қызметі туралы ақпаратты қамтитын посттары талданды, сондай-ақ осындай посттарға түсініктемелерде пайдаланушылардың белсенділігі туралы деректер жиналды.

Мақалада КӘЖ-мен байланысты хабарламалардың саны мен түрлері, сондай-ақ олардың пайдаланушылардың компанияларға қатынасына әсері талданды. Нәтижелер КӘЖ әлеуметтік желілерде пайдаланушылардың назарын аударудың және пайдаланушылардың экологиялық хабардарлығын, сондай-ақ компанияларға деген сенім деңгейін арттырудың маңызды құралы екенін көрсетті. Сонымен қатар, КӘЖ туралы материалдарды жариялау қазақстандық компаниялардың PR-стратегиясында тиімді құрал бола алады. Зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, мақала тиімді PR-стратегияны құру үшін әлеуметтік желілерде КӘЖ пайдалану саласындағы қазақстандық компанияларға ұсынымдар ұсынады. Сондай-ақ, нәтижелер корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік туралы материалдар Instagram әлеуметтік желісіндегі аудиторияның экологиялық хабардарлығына оң әсер етіп, экологиялық проблемаларға қызығушылықты арттырып, қоғамды осы тақырыпқа ынталандыратынын көрсетті. Бұл нәтижелер компанияларға өздерінің экологиялық және әлеуметтік бастамаларын ілгерілету үшін әлеуметтік медианы пайдалану стратегиясын құруда пайдалы болуы мүмкін.

Түйін сөздер: Әлеуметтік медиа, экологиялық хабардарлық, аудитория

Библиографиялық сілтемелер

1. Boyd, D. Eric., McGarry B.M., Clarke, Theresa. (2020). Exploring the empowering and paradoxical relationship between social media and CSR activism. Journal of Business Research, Volume 69, Issue 8, August 2016, Pages 2739-2746. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.11.009
2. Chu, Shu-Chuan., Chen Hsuan-Ting., Gan Chen. (2020). Consumers’ engagement with corporate social responsibility (CSR) communication in social media: Evidence from China and the United States. Journal of Business Research, Volume 110, March 2020, Pages 260-271. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.036
3. Curley, Christina., Noormohamed, Nadia Abgrab. (2015). Social Media MarketingEffects On Corporate Social Responsibility. Journal of Business & Economics Research –First Quarter 2014Volume 12, Number 1. https://doi.org/10.19030/jber.v12i1.8379
4. Ding Li, Luman Zhao, Shuang Ma, Shuai Shao, Lixiao Zhang. (2019). What influences an individual’s pro-environmental behavior? A literature review. Resources, Conservation and Recycling. Volume 146, Pages 28-34, ISSN 0921-3449, https://doi.org/10.1016/j.resconrec.2019.03.024
5. El Ghoul, S., Guedhami, O., Nash, R., & Patel, A. (2019). New evidence on the role of the media in corporate social responsibility. Journal of Business Ethics, 154, 1051-1079. https://doi.org/10.1007/s10551-016-3354-9
6. El Samea, Doaa Abd *А., Rashed. (2021). The Impact of Customer’s Perception of the Practices of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention, Journal of Accounting, Business and Management (JABM), ol. 28 no. 2 (2021) 83-103. Link: http://journal.stie-mce.ac.id/index.php/jabminternational/article/view/473/348
7. Grover, P., Kar, A. K., & Ilavarasan, P. V. (2019). Impact of corporate social responsibility on reputation—Insights from tweets on sustainable development goals by CEOs. International journal of information management, 48, 39-52. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2019.01.009
8. Infante, Allyana., Mardikaningsih, Rahayu. (2022). The Potential of Social Media as a Means of Online Business Promotion. Journal of Social Science Studies Vol. 2, No. 2, July 2022, pages 45 – 49. https://doi.org/10.56348/jos3.v2i2.26
9. Kvasničková Stanislavská L, Pilař L, Margarisová K, Kvasnička R. Corporate Social Responsibility and Social Media: Comparison between Developing and Developed Countries. Sustainability. 2020; 12(13):5255. https://doi.org/10.3390/su12135255
10. Khan, S.A.R., Yu, Z. and Umar, M. (2021), "How environmental awareness and corporate social responsibility practices benefit the enterprise? An empirical study in the context of emerging economy", Management of Environmental Quality, Vol. 32 No. 5, pp. 863-885. https://doi.org/10.1108/MEQ-08-2020-0178
11. Liobikienė, G., & Poškus, M. S. (2019). The Importance of Environmental Knowledge for Private and Public Sphere Pro-Environmental Behavior: Modifying the Value-Belief-Norm Theory. Sustainability, 11(12), 3324. doi:10.3390/su11123324
12. Naizabekova, Aida. (2021). How corporate social responsibility affects business. Forbes. kak_korporativnaya_sotsialnaya_otvetstvennost_vliyaet_na_biznes
13. Spane, Autumn. (2021). “Corporate Social Responsibility and the Environment: Why It Matters”. Treehugger.com. Date of access: 22 April 2023. https://www.treehugger.com/corporate-social-responsibility-and-the-environment-5186904

Жүктелулер

Как цитировать

Talgat, S. (2023). Instagram әлеуметтік желісіндегі экологиялық хабардарлық: компания мысалында материалдардың корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікке әсері. Журналистика сериясы, 69(3), 103–109. https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v69.i3.09