YouTube платформасында бейнеблог жасау технологиясы: бейнехостинг жаңа медиа өкілі ретінде

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v71.i1.11

Кілттік сөздер:

YouTube, видеохостинг, медиасала, жаңа медиа, интернет, бейнеконтент, теледидар, аудиовизуалды ақпарат.

Аннотация

Жаһандық ақпараттық үдерістер БАҚ кеңістігінің заманауи әлеуметтенуіне әкелуде. Мультимедиа және айрықша визуализация - жаңа медианың басты ерекшелігі. Бұған бүгінгі таңдаңдағы ең танымал бейнеплатформа YouTube кіреді.

Зерттеудің негізгі мақсаты – сапалы бейне мазмұнын құрудың ерекшеліктерін сипаттау, оның негізгі белгілерін анықтау және сәтті YouTube арнаны жүргізу үшін практикалық ұсыныстар жасау.

Зерттеу үшін авторлар эмпирикалық әдістерді қолданды, атап айтқанда салыстыру, бақылау және мазмұнды талдау және теориялық: талдау және синтез әдісі; зерттеу мен болжаудың субстанциялық әдісі. Бұл әдістер өзекті бейне мазмұнын дайындаудың негізгі тенденцияларын және коммуникацияның жаңа форматтарының қазіргі медиа нарықтың құрылымына әсерін зерттеуге мүмкіндік берді.

Мақалада бейнехостингті заманауи медианың бір түрі ретінде қарастыруға мүмкіндік беретін негізгі принциптер қарастырылады. Бұған блогосферада қолданылатын жаңа медиа қызметін жоғары деңгейге жеткізетін кәсіби журналистиканың принциптері, функциялары мен технологияларының болуы жағдайында назар аударуы керек.

Зерттеу нәтижелері: қазақстандық өнімдердің мысалында отандық ақпараттық өрісті қалыптастыруға мүмкіндік беретін сұранысқа ие YouTube-материалдарды дайындау критерийлері талданды және бұл үшін кәсіби журналистиканың қандай тәсілдерін қолдану қажеттігі туралы қорытындылар жасалды.

Мақаланың ғылыми маңыздылығы кәсіби журналистиканың принциптері, технологиялары мен жаңа медианың өзара әрекеттесуінің мақсатты мүмкіндіктері туралы дискурсты жаңартуда, оларды жүзеге асырудың практикалық әдістерін тартуда жатыр.  Зерттеу нәтижесі бейнеконтентке сұранысты арттыруды жүйелеуді ұсынады. Бұл ғылыми мақаланың практикалық маңыздылығын да көрсетеді.

Бұл жұмыс журналистиканың кәсіби тәсілдері мен функцияларының маңыздылығын жоғалтпай, бейнеблогты ілгерілету көрсеткіштерін зерттеуге айтарлықтай үлес қосады. Мақалада келтірілген YouTube арнасымен жұмыс істеудің жүйеленген санаттары сапалы бейнеөнім дайындауға ғана емес, оны монетизациялау мәселелеріне де жүгінуге жол ашады. Бұл санаттар бейнехостингте өз әлеуетін іске асырғысы келетін жаңалықтар мен басқа да бұқаралық ақпарат құралдарының сәтті жұмыс істеуі үшін пайдаланылуы мүмкін, сонымен қатар жас ғалымдарға жаңа медиа технологияларының тақырыбын тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді.

Библиографиялық сілтемелер

Andreas Gregersen & Jacob Ørmen (2021) The output imperative: productivity and precarity on YouTube. Information, Communication & Society. Volume 26, Issue 7. Pages 1363-1380. https://doi.org/10.1080/1369118X.2021.2006745

Барлыбаева С. Х. (2019) Современные медиатехнологии. Алматы: «Қазақ университеті», 142

Булатова М.Б. (2018) Интернет-журналистика и новые медиа. Костанай: КГУ им. А. Байтурсынова, 77

Вартанов С. А. (2023) Медиакоммуникационная индустрия: к теоретическому обоснованию категории. Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. №6. DOI: 10.30547/vestnik.journ.6.2023.336/ https://vestnik.journ.msu.ru/

Вартанова Е. Л. (2019) Теория медиа: отечественный дискурс. М.: МГУ, 224

Голубева О. Л. (2015) Основы композиции. М: Изобразительное искусство, 135

Есхуатова Н. Б. (2018) Блоговая журналистика. Алматы: «Қазақ университеті», 175

Ершов Ю. М. (2023) Основы журналистики и цифровых медиа. М.: МГУ, 330

Efrat Nechushtai, Rodrigo Zamith & Seth C. Lewis. (2023) More of the Same? Homogenization in News Recommendations When Users Search on Google, YouTube, Facebook, and Twitter. Mass Communication and Society. Article Published online.

https://doi.org/10.1080/15205436.2023.2173609

Johannes Itten © 1963 und 1975 (2001) Искусство формы. Мой форкурс в Баухаузе и других школах. Издатель Д.Аронов, 138

Jean Burgess &Edward Hurcombe (2019) Digital Journalism as Symptom, Response, and Agent of Change in the Platformed Media Environment. Digital Journalism. Volume 7, Issue 3: Defining Digital Journalism (Studies). Pages 359-367. https://doi.org/10.1080/21670811.2018.1556313

Castells Manuel. (2020) Власть коммуникаци. М.: ВШЭ, 592

Chang Sup Park &Barbara K. Kaye (2020) What’s This? Incidental Exposure to News on Social Media, News-Finds-Me Perception, News Efficacy, and News Consumption. Mass Communication and and Society. Volume 23, Issue 2. Pages 157-180

https://doi.org/10.1080/15205436.2019.1702216

Kaplan A.M., Haenlein M. (2015) Социальные сети, цифровая революция и медиабизнес. International Journal on Media Management, 197-200

Kitchen F. (2017) Паблик рилейшнз. Принципы и практика. М.: МГИМО, 454

Корконосенко С.Г. (2023) Основы журналистики. Москва: Юрайт, 332

Крюкова Е., Савельев Д. (2018) 100+ хаков для интернет-маркетологов: как получить трафик и конвертировать его в продажи. М.: Альпина Паблишер, 304

Mistura Adebusola Salaudeen &Ngozi Onyechi (2020) Digital media vs mainstream media: Exploring the influences of media exposure and information preference as correlates of media credibility. Published online. Cogent Arts & Humanities. Volume 7, Issue 1.

https://doi.org/10.1080/23311983.2020.1837461

Monika Djerf-Pierre, Adam Shehata & Bengt Johansson. (2024) Media Salience Shifts and the Public’s Perceptions About Reality: How Fluctuations in News Media Attention Influence the Strength of Citizens’ Sociotropic Beliefs //Mass Communication and Society. Article Published Online https://doi.org/10.1080/15205436.2023.2299209

Michael Sean Kaminsky (2019) Naked Lens: Video Blogging & Video Journaling to Reclaim the You in YouTube. Organik Media, Incorporated, 222

Michael Buozis (2023) Internet freedom, free culture, and free information: Aaron Swartz and cyberlibertarianism’s neoliberal turn. Internet Histories. Digital Technology, Culture and Society. Volume 7. Issue 3. Pages 203-219 https://doi.org/10.1080/24701475.2023.2235131

Михеев А. (2023) Мобильная видеосъемка. Ridero, 210

Назаров М. М. (2022) Массовая коммуникация и общество: Введение в теорию и исследования. Ленанд, 378

Peterson Brayan (2017) В поисках кадра. Идея, цвет и композиция в фотографии. Манн, Иванов и Фербер, 160

Ragia H. Hassan (2023) Educational Vlogs: A Systematic Review. Sage Journals Home, https://doi.org/10.1177/21582440231152403

Сахновский В. Г. (2021) Режиссура и методика преподавания. М.: Юрайт, 222

Skott D.M. (2015) The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. John Wiley & Sons, 349

Semyuel Dzherald Kollinz, Mettyu Slover Intorton, & and others. (2014) Networked Anthropology. London: Routledge, 184

Трищенко Н. Д., Тыбинь А. А. (2023) Актуальные представления исследователей медиа о нормах научной коммуникации. Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. №6. doi:10.30547/vestnik. journ.6.2023.3786/ https://vestnik.journ.msu.ru/

Yiping Xia, Sue Robinson, Megan Zahay &Deen Freelon (2020) The Evolving Journalistic Roles on Social Media: Exploring “Engagement” as Relationship-Building between Journalists and Citizens. Journalism Practice. Volume 14, Issue 5. Pages 556-573.

https://doi.org/10.1080/17512786.2020.1722729

Reference

Andreas Gregersen & Jacob Ørmen (2021) The output imperative: productivity and precarity on YouTube. Information, Communication & Society. Volume 26, Issue 7. Pages 1363-1380. https://doi.org/10.1080/1369118X.2021.2006745

Barlybayeva S.H. (2019) Sovremennyye mediatekhnologii [Modern media technologies] Almaty: «Kazakˌ universitetí», 142

Bulatova M.B. (2018) Internet-zhurnalistika i novyye media [Online journalism and new media] Kostanay: KGU im. A. Baytursynova, 77

Chang Sup Park &Barbara K. Kaye (2020) What’s This? Incidental Exposure to News on Social Media, News-Finds-Me Perception, News Efficacy, and News Consumption. Mass Communication and and Society. Volume 23, Issue 2. Pages 157-180

https://doi.org/10.1080/15205436.2019.1702216

Efrat Nechushtai, Rodrigo Zamith & Seth C. Lewis. (2023) More of the Same? Homogenization in News Recommendations When Users Search on Google, YouTube, Facebook, and Twitter. Mass Communication and Society. Article Published online. https://doi.org/10.1080/15205436.2023.2173609

Golubeva O.L. (2015) Osnovy kompozitsii. [Basics of composition] M:Izobrazitel'noye iskusstvo, 135

Johannes Itten © 1963 und 1975 (2001)Iskusstvo formy. Moy forkurs v Baukhauze i drugikh shkolakh [Art of form. Vorkurs am Bauhaus und spaeter] Izdatel' D.Aronov, 138

Jean Burgess &Edward Hurcombe (2019) Digital Journalism as Symptom, Response, and Agent of Change in the Platformed Media Environment. Digital Journalism. Volume 7, Issue 3: Defining Digital Journalism (Studies). Pages 359-367. https://doi.org/10.1080/21670811.2018.1556313

Kastel's Manuel'. (2020) Vlast' kommunikatsiy (The power of communication] M: VSHE, 592

Kaplan A.M., Haenlein M. (2015) Sotsial'nyye seti, tsifrovaya revolyutsiya i media-biznes [Social Media, the Digital Revolution, and the Business of Media] International Journal on Media Management, 197-200

Korkonosenko S.G. (2023) Osnovy zhurnalistiki [Fundamentals of Journalism] Moskva: Yurayt, 332

Kryukova Ye., Savel'yev D. (2018) 100+ khakov dlya internet-marketologov: kak poluchit' trafik i konvertirovat' yego v prodazhi [100+ Hacks for Internet Marketers: How to Get Traffic and Convert It into Sales] M.: Al'pina Pablisher, 304

Kitchen F. (2017) Pablik rileyshnz. Printsipy i praktika [Public relation. Principles and Practice] M: MGIMO, 454

Michael Buozis (2023) Internet freedom, free culture, and free information: Aaron Swartz and cyberlibertarianism’s neoliberal turn. Internet Histories. Digital Technology, Culture and Society. Volume 7. Issue 3. Pages 203-219 https://doi.org/10.1080/24701475.2023.2235131

Michael Sean Kaminsky (2019) Naked Lens: Video Blogging & Video Journaling to Reclaim the You in YouTube. Organik Media, Incorporated, 222

Monika Djerf-Pierre, Adam Shehata & Bengt Johansson. (2024) Media Salience Shifts and the Public’s Perceptions About Reality: How Fluctuations in News Media Attention Influence the Strength of Citizens’ Sociotropic Beliefs //Mass Communication and Society. Article Published Online https://doi.org/10.1080/15205436.2023.2299209

Mikheyev A. (2023) Mobil'naya videos"yemka [Mobile video shooting] Ridero, 210

Mistura Adebusola Salaudeen &Ngozi Onyechi (2020) Digital media vs mainstream media: Exploring the influences of media exposure and information preference as correlates of media credibility. Published online. Cogent Arts & Humanities. Volume 7, Issue 1.

https://doi.org/10.1080/23311983.2020.1837461

Nazarov M.M. (2022) Massovaya kommunikatsiya i obshchestvo: Vvedeniye v teoriyu i issledovaniya [Mass communication and society: An introduction to findings and research] Lenand, 378

Peterson Brayan (2017) V poiskakh kadra. Ideya, tsvet i kompozitsiya v fotografii [Looking for a frame. Idea, color and composition in photography] Mann, Ivanov i Ferber, 160

Ragia H. Hassan (2023) Educational Vlogs: A Systematic Review. Sage Journals Home, https://doi.org/10.1177/21582440231152403

Skott D.M. (2015) The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. John Wiley & Sons, 349

Sakhnovskiy V. G. (2021) Rezhissura i metodika prepodavaniya [Directing and teaching methods] M : Yurayt, 222

Semyuel Dzherald Kollinz, Mettyu Slover Intorton, & and others. (2014) Networked Anthropology. London: Routledge, 184

Trishchenko N.D., Tybin' A. A. (2023) Aktual'nyye predstavleniya issledovateley media o normakh nauchnoy kommunikatsii. [Modern ideas of media researchers about the norms of scientific communication] Vestnik Moskovskogo universiteta. Seriya 10. Zhurnalistika. №6. DOI:10.30547/vestnik. journ.6.2023.3786/ https://vestnik.journ.msu.ru/

Vartanov S.A. (2023) Mediakommunikatsionnaya industriya: k teoreticheskomu obosnovaniyu kategorii. [Media communication industry: towards a theoretical justification of the category] Vestnik Moskovskogo universiteta. Seriya 10. Zhurnalistika. №6. DOI: 10.30547/vestnik.journ.6.2023.336/ https://vestnik.journ.msu.ru/

Vartanova Ye.L. (2019) Teoriya media: otechestvennyy diskurs [Media theory: domestic discourse] M.: MGU, 224

Yeskhuatova N.B. (2018) Blogovaya zhurnalistika [Blog journalism] Almaty:«Kazakˌ universitetí», 175

Yershov YU.M. (2023) Osnovy zhurnalistiki i tsifrovykh media [Fundamentals of Journalism and Digital Media] M: MGU, 330

Yiping Xia, Sue Robinson, Megan Zahay &Deen Freelon (2020) The Evolving Journalistic Roles on Social Media: Exploring “Engagement” as Relationship-Building between Journalists and Citizens. Journalism Practice. Volume 14, Issue 5. Pages 556-573. https://doi.org/10.1080/17512786.2020.1722729

Жүктелулер

Жарияланды

2024-03-12