Әлеуметтік қызметтерді цифрландыру процесіне БАҚ-тың әсері
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v67.i1.010Аннотация
Бұл мақалада әлеуметтік қызметтер саласында, нақтырақ айтқанда электронды үкімет платформасында цифрландыру процесін дамытудағы бұқаралық ақпарат құралдарының рөліне анықтама беріледі. Жұмыста келесі тізімдегі мәселелер көтерілген: "Біз қандай бұқаралық ақпарат құралдарының түрлерін қолдана аламыз және пайдалы ақпарат алу мақсатында оларды қалай қолдануымызға мүмкіндік бар? Тұрғындар электронды үкіметтің арнайы қосымшасын қолдана ма? Ол қандай қосымша және шынымен маңыздылығы бар ма?" Жұмысты жазу барысында әлеуметтік сауалнамалар мен деректерді жинау арқылы осы сұрақтарға жауаптар табылды.
Мақаланың мақсаты – бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметтік қызметтер саласындағы цифрландыру процесінің дамуы мен өзгеруіне әсерін сипаттау. Ал идеялық тақырыбы электронды үкімет платформасындағы қызметтер тізімінен және олардың дәстүрлі форматтан электронды түрге ауысуына байланысты мәселеге келіп тіреледі. Әсіресе, жалпылама топтық жағдайларда электронды үкіметті пайдалануды ілгерілетудегі әлеуметтік желілердің рөлі туралы айтылады. Сондықтан зерттеу нысаны ретінде онлайн платформа ретінде айқындалатын бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері және қолданбалар мен желілердің бірнеше түрлері алынатын болады.
Практикалық маңыздылығы адамдардың электронды түрде қызмет көрсетудің дәстүрлі әдісін таңдауының себебін анықтау болып табылады. Ал, ғылыми маңыздылығы цифрландыру саласындағы тақырыптың жаңалығымен көрсетіледі, яғни бұл дегеніміз бұқаралық ақпарат құралдарының және олардың әлеуметтік қызметтердің дамуына тіклей әсері. Бұл ғылыми мақалада сапалық методология түрі, соның ішінде жүйені пайдаланушылар арасында сауалнама өткізу, салыстырмалы талдау және кейстерге негізделген мысалдар қолданылды.
Түйін сөздер: цифрландыру, әлеуметтік қызметтер, БАҚ, электронды үкімет.
Библиографиялық сілтемелер
2. Chi Vei Fang, Atreii Kankanhali, 2008 : The current state and future of E-Participation Research, Handbook of Research on Public Information Technology, 70-80 bb.
3. Kreig Ron, 2008: E-Government and SMEs, Handbook of Research on Public Information Technology, 94-104 bb.
4. Fernandes N. Nansi, 2010 : Effectiveness on Social Networking Sites in Marketing, Journal of Humanities and Social science, 72-76 BB.
5. Fink A., 2010: Conducting research literature reviews: From the Internet to paper (3rd edition), International Journal of the Computer, The Internet and Management (2), 1-22 BB.
6. Flak L.S., Ders V., İansen A., Krogsti J., Spelkavik i., Olnes s., 2009: What is the value of eGovernment – and how we can actually realize it? Transforming Government: People and Policy, 3(3), 220-226 BB
7. Holden, Norris jäne Flecher, 2003 : Information Technology Among U.S. Local Governments, 132-144 BB
8. Karkin N., Janssen M., 2014: Evaluating websites from a public value perspective: A review of Turkish local government websites. International Journal of Information Management, 34 (3), 351-363 BB.
9. Makkahi D., Baumgardner, s., Godes, A., Laroşel, D., Vu, Raichura, T., 2014: Best practices in social media: Utilizing a value matrix to access social media’s impact on health care. Social Science Computer Review 32 (5), 575-589 BB.
10. Nu V.,2004: E-government for developing countries: Opportunities and challenges, The electronic Journal of Information Systems in Developing Countries, 18 Tom.
11. Norris Pippa, 2008: İnternettıñ saiasi belsendılıkke äserı: Europadan alynğan mälımetter, qoğamdyq aqparattyq tehnologialardy zertteu boiynşa anyqtamalyq [The impact of the Internet on Political Activism: evidence from Europe, Handbook of Research on Public Information Technology], 889-904 bb.
12. Pan B., Krotts J., 2012: Theoretical models of social media, marketing implications and future research directions. Social media in travel, tourism and hospitality – Theory, practice and cases, 73-86 bb.
13. Reddi Malati jäne Kumar, doktor l. Kuladip, 2016A Study on Effectiveness of Social Media Advertising in India, SSRN saitynda qol jetımdı: https://ssrn.com/abstract=2751745
14. Тұрсынбаева А., Массино Ф., Клаудия П., 2017 : Қоғамдық денсаулық сақтау секторында электрондық үкімет үшін әлеуметтік желілерді пайдалану: жарияланған зерттеулерге жүйелі шолу, үкіметтік ақпарат тоқсан сайын 34, 270-282 ББ.
15. БҰҰ, 2016: 2016 жылғы электрондық үкіметке шолу. Тұрақты дамуды қолдайтын электрондық үкімет.
Электронды ресурстар:
16. http://www.seoded.ru/istoriya/internet-history/instagram.html
17. https://booksforstudy.com/2008021560998/dokumentoznavstvo/naukovi_roboti.htm
18. https://en.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)
19. https://astanatv.kz_articles
20. https://kazakh-tv.kz/en/view/news_kazakhstan/page_181685_egov-kz-kosymshasy-first-world-govtechineers-race-syilyhyn-aldy
References
1. Berton J., Esteves E., İanovski T., 2016: Universal and contextualized public services: Digital public service innovation framework. Government information Quarterly, 33 (2), 211-222 BB.
2. Chi Vei Fang, Atreii Kankanhali, 2008 : The current state and future of E-Participation Research, Handbook of Research on Public Information Technology, 70-80 bb.
3. Kreig Ron, 2008: E-Government and SMEs, Handbook of Research on Public Information Technology, 94-104 bb.
4. Fernandes N. Nansi, 2010 : Effectiveness on Social Networking Sites in Marketing, Journal of Humanities and Social science, 72-76 BB.
5. Fink A., 2010: Conducting research literature reviews: From the Internet to paper (3rd edition), International Journal of the Computer, The Internet and Management (2), 1-22 BB.
6. Flak L.S., Ders V., İansen A., Krogsti J., Spelkavik i., Olnes s., 2009: What is the value of eGovernment – and how we can actually realize it? Transforming Government: People and Policy, 3(3), 220-226 BB
7. Holden, Norris jäne Flecher, 2003 : Information Technology Among U.S. Local Governments, 132-144 BB
8. Karkin N., Janssen M., 2014: Evaluating websites from a public value perspective: A review of Turkish local government websites. International Journal of Information Management, 34 (3), 351-363 BB.
9. Makkahi D., Baumgardner, s., Godes, A., Laroşel, D., Vu, Raichura, T., 2014: Best practices in social media: Utilizing a value matrix to access social media’s impact on health care. Social Science Computer Review 32 (5), 575-589 BB.
10. Nu V.,2004: E-government for developing countries: Opportunities and challenges, The electronic Journal of Information Systems in Developing Countries, 18 Tom.
11. Norris Pippa, 2008: İnternettıñ saiasi belsendılıkke äserı: Europadan alynğan mälımetter, qoğamdyq aqparattyq tehnologialardy zertteu boiynşa anyqtamalyq [The impact of the Internet on Political Activism: evidence from Europe, Handbook of Research on Public Information Technology], 889-904 bb.
12. Pan B.,Krotts J., 2012: Theoretical models of social media, marketing implications and future research directions. Social media in travel, tourism and hospitality – Theory, practice and cases, 73-86 bb.
13. Reddi Malati jäne Kumar, doktor l. Kuladip, 2016A Study on Effectiveness of Social Media Advertising in India, SSRN saitynda qol jetımdı: https://ssrn.com/abstract=2751745
14. Tūrsynbaeva A., Masino F., Klaudia P., 2017 : Qoğamdyq densaulyq saqtau sektorynda elektrondyq ükımet üşın äleumettık jelılerdı paidalanu: jarialanğan zertteulerge jüielı şolu [Use of social media for e-Government in the public health sector: A systematic review of published studies], ükımettık aqparat toqsan saiyn 34, 270-282 BB.
15. BŪŪ, 2016: 2016 jylğy elektrondyq ükımetke şolu. Tūraqty damudy qoldaityn elektrondyq ükımet [E-government survey 2016. E-government in support of sustainable development].
Electronic sources:
1. http://www.seoded.ru/istoriya/internet-history/instagram.html
2. https://booksforstudy.com/2008021560998/dokumentoznavstvo/naukovi_roboti.htm
3. https://en.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)
4. https://astanatv.kz_articles
5. https://kazakh-tv.kz/en/view/news_kazakhstan/page_181685_egov-kz-kosymshasy-first-world-govtechineers-race-syilyhyn-aldy