Қазақстандағы қазіргі кезеңдегі бұқаралық ақпарат құралдарының трансформациясы
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v69.i3.06Аннотация
Бүгінгі 21 ғасырдағы бұқаралық коммуникация – 20 ғасырдағы мұнай мен газ қандай болса. Ол – қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени тетіктер жұмыс істейтін отын. 21 ғасыр келді, ол өзімен бірге заманауи медиа технологияларды, интернетті, флэш-дискілерді, гаджеттерді, ұялы телефондарды, планшеттерді, смартфондарды, әлеуметтік желілер мен блогосфера түріндегі жаңа медианы алып келді.
Зерттеудің мақсаты: Қазақстандағы цифрландыру дәуіріндегі бұқаралық ақпарат құралдарының қазіргі даму кезеңіне талдау жасау, еліміздегі ақпараттық кеңістіктің дамуына әсер еткен, бұқаралық ақпарат құралдарын өзгерткен медиа саласының трансформациясын көрсету олардың құрылымы, қызметі.
Зерттеу әдістемесі: Жаңа медиадағы өзгерістерге, олардың аудиторияға тигізетін әсеріне жан-жақты талдау, электронды және баспа басылымдарындағы мәдениет тақырыбына арналған материалдардың контент-сараптамалары қолданылды.
Зерттеудің нәтижелерін Қазақстандағы ақпараттық кеңістікті дамыту мен түрлендіру мәселелерін одан әрі зерттеу үшін медиа саласында, сондай-ақ журналистер мен БАҚ мамандарын даярлаудағы оқу үдерісінде қолдануға болады. Интернет, ұялы байланыс, кабельдік және спутниктік телевидение, цифрлық хабар тарату дамуындағы заманауи жетістіктер әлемдік коммуникацияның даму бағытын, елдер мен аймақтардың ақпараттық ландшафтын өзгертуде.
Практикалық маңызы. Зерттеуді болашақ журналистерді мамандандырылған және элективті пәндерге материал ретінде дайындауда пайдалануға болады. Жұмыс медианы одан әрі зерттеу үшін теориялық және практикалық негіз бола алады.
Түйін сөздер: трансформация, жаңа медиа, ақпараттық технологиялар, коммуникациялар, Қазақстан.
Библиографиялық сілтемелер
2. Barbashin M.Yu. (2012).Theoretical Aspects of Culture Transformation. 2012
3. Colin K. K. (2005).Neo-globalism and culture: new threats to national security // Knowledge. Understanding. Skill, 2005. - № 2- С.104-111.
4. Feldman T. (1997). An Introduction to Digital Media.-London: Rout ledge, 1997.- P.21
5. Ilyin A.N. (2010). Predmet massovoi kultury sovremennogo obshestva potrebleniya [The subject of mass culture of the modern consumer society (based on kitsch culture)]: Monograph. - Omsk, 2010. - P.341.
6. Kelle V. Zh. (2005). Globalization processes and the dynamics of culture // Knowledge. Understanding. Skill. - 2005. - № 1;
7. Kryukova N.A. (2013).Media cultura i eu role v sovremennom informazionnom obshestve [Media culture and its role in the modern information society]. -Omsk, 2013.
8. Kirillova N.B. (2011). Ot media culture k medialogie [From media culture to medialogy // Cultural journal-Journal of Cultural Research].-Yekaterinburg, 2011.
9. Lukanina M.V. (2006). Media text i convergensia [Media text and convergence // Political Linguistics], 2006-№20-P.206
10. Lich Edmund. (2001).Culture and communication: the logic of the relationship of characters. To the use of structural analysis in anthropology. Per. from English-M.: Eastern literature, 2001;
11. McLuhan M. Undestanding Media. (1997).The Extensions of Man.- London: The MIT Press, 1997.- P.248.
12. Panarin I.N.(2006). Informazionaya voina, PR I mir politiki [Information war, PR and world politics].-M.: Hotline-Telecom, 2006-p.115-116.
13. Sairov E. (2018).Prioritet duhovnomu vozrozhdeniu [Priority to spiritual revival] // Kazakhstanskaya Pravda, 2018. - May 3. P.
14. Timoshenko E.D. (2014).Canadian media researcher Jean Charron and theories of media influence//Proceedings of the XXXV1 International Conference "Nature and Culture: American Experience of Coexistence", December 3-10, 2010.-M.: MGU, 2014.-S.28-29.
15. Vartanova E.L. (2002). Novye problemy I novye prioritety zifrovoi ery [New Problems and New Priorities of the Digital Age // Information Society], May 21, 2002.