Заманауи әлеуметтік медиада бейне контент өндіруге арналған кинематографиялық бизнес-процестер

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v74.i4.4
        115 64

Кілттік сөздер:

визуалды әңгімелеу, контентті алға жылжыту, платформа алгоритмі, медиа технология, медиа контент, әлеуметтік желідегі маркетинг.

Аннотация

Бұл мақалада визуалды әңгімелеудің маңыздылығы және кинорежиссерлердің әлеуметтік желіде өз контентін насихаттаудағы қиындығы қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – әлеуметтік медиа мазмұнын ілгерілету үшін қолданылатын маркетингтік стратегияларды талдау және әлеуметтік платформа алгоритмін пайдаланудың тиімді жолын анықтау. Зерттеудің теориялық бөлігінде медиа-контент өндірісінің негізгі кезеңі қарастырылады. Ол сценарийді әзірлеуден бастап постөндірістен кейінгі кезеңге дейінгі барлық кезеңде шығармашылық қиял мен техникалық дайындықтың бірдей маңыздылығын атап көрсетеді. Сонымен қатар, мақалада Қазақстандағы бұқаралық ақпарат құралдарын қозғайтын жаһандық проблема қарастырылады. Әдістеме әлеуметтік медиа алгоритмдерін талдаудан және осы алгоритмдердің бейне жасау процесіне әсерін зерттеуге бағытталған эксперименттік мысалдан тұрады.

Мақалада YouTube және TikTok секілді әлеуметтік желінің дүниежүзілік контент дамуындағы үлесі талқыланып, мысал ретінде келтіріледі. Мысалы, қазіргі таңда YouTube пайдаланушыларды білім беру контентіне тартатын ең үлкен және ең көп кіретін бейне бөлісу платформасына айналды. Ал TikTok болса, бүкіл әлем бойынша 500 миллионнан астам белсенді қолданушысы бар, сонымен қатар, Қытайда танымалдылық жинаған күніне 150 миллион белсенді Қытайлық қолданушысы бар платформа болып саналады. Негізгі тұжырым әлеуметтік медианың контентті өндіру мен ілгерілету әдісі мен тәсілін өзгертетінін көрсетеді. Бұл зерттеу қазіргі заманғы визуалды контент өндірісіндегі медиа технология мен әлеуметтік медиа платформа арасындағы өзара әрекеттестіктің маңыздылығын атап өтіп, цифрлық ілгерілету саласына үлес қосады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы оны сандық ортада медиа мазмұнды тиімді жылжыту үшін қолданады.

Авторлардың биографисы

A. Айдарбеков, Maqsut Narikbayev University (KazGUU), Қазақстан, Астана қ.

Айдие Уланбекулы Айдарбеков (корреспондент автор) - PhD Candidate, С.Сейфуллин атындағы қазақ агротехникалық зерттеу университетінің ғылыми қызметкері, Астана IT Университетінің Креативті индустрия мектебі аға оқытушысы, Maqsut Narikbayev University-дің Халықаралық журналистика мектебінің Teaching Professor-ы. (Astana, Kazakhstan, e-mail: aidiye@yahoo.com);

А.Е. Ибрайымов, Maqsut Narikbayev University (KazGUU), Қазақстан, Астана қ.

Алмабек Ерболатұлы Ибрайымов (со-автор) – Maqsut Narikbayev University-дің Халықаралық журналистика мектебінің Senior Lecturer-і және әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің докторанты. (Астана қ., Қазақстан, e-mail: ibraiymov.almabek@gmail.com);

Г.Е. Мурзабекова, С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті, Қазақстан, Астана қ.

Гульден Еслямбековна Мурзабекова (со-автор) – ф.-м.ғ.к., С.Сейфуллин атындағы қазақ агротехникалық зерттеу университетінің АКТ кафедрасының профессоры. (Астана, Қазақстан, e-mail: guldenmur07@mail.ru);

М.Г. Гриф, Новосибирск мемлекеттік техникалық университеті, Ресей, Новосибирск

Михаил Геннадьевич Гриф (со-автор) – тех.ғ.д., Новосибирск мемлекеттік техникалық университетінің Автоматтандырылған басқару жүйелері кафедрасының профессоры. (Новосибирск, Ресей. электрондық пошта: grif@corp.nstu.ru);

Б. Петров, Л.Н.Гумилёв атындағы Еуразия ұлттық университеті, Қазақстан, Астана қ.

Богдан Петров (со-автор) - Л.Н. Гумилёв атындағы Еуразия ұлттық университетінің Журналистика және әлеуметтік ғылымдар факультетінің докторанты, Астана IT Университетінің Креативті индустрия мектебінің оқытушысы (Астана қ., Қазақстан, e-mail: bogdan.petrov@astanait.edu.kz);

К. Саулебаева, Astana IT University, Қазақстан, Астана қ.

Камила Саулебаева (со-автор) – Астана IT Университетінің Креативті индустрия мектебінің «Медиа-технологиялар» мамандығының түлегі (Астана, Қазақстан, e-mail: k.saulebayeva@astanait.edu.kz).

Жүктелулер

Как цитировать

Айдарбеков A. ., Ибрайымов A., Мурзабекова G., Гриф M., Петров B. ., & Саулебаева K. . (2024). Заманауи әлеуметтік медиада бейне контент өндіруге арналған кинематографиялық бизнес-процестер. Журналистика сериясы, 74(4), 46–58. https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v74.i4.4

Шығарылым

Бөлім

Журналистика: Қоғам. Тарих. Саясат. Заң. Экономика.