Заманауи әлеуметтік медиада бейне контент өндіруге арналған кинематографиялық бизнес-процестер
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v74.i4.4Кілттік сөздер:
визуалды әңгімелеу, контентті алға жылжыту, платформа алгоритмі, медиа технология, медиа контент, әлеуметтік желідегі маркетинг.Аннотация
Бұл мақалада визуалды әңгімелеудің маңыздылығы және кинорежиссерлердің әлеуметтік желіде өз контентін насихаттаудағы қиындығы қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – әлеуметтік медиа мазмұнын ілгерілету үшін қолданылатын маркетингтік стратегияларды талдау және әлеуметтік платформа алгоритмін пайдаланудың тиімді жолын анықтау. Зерттеудің теориялық бөлігінде медиа-контент өндірісінің негізгі кезеңі қарастырылады. Ол сценарийді әзірлеуден бастап постөндірістен кейінгі кезеңге дейінгі барлық кезеңде шығармашылық қиял мен техникалық дайындықтың бірдей маңыздылығын атап көрсетеді. Сонымен қатар, мақалада Қазақстандағы бұқаралық ақпарат құралдарын қозғайтын жаһандық проблема қарастырылады. Әдістеме әлеуметтік медиа алгоритмдерін талдаудан және осы алгоритмдердің бейне жасау процесіне әсерін зерттеуге бағытталған эксперименттік мысалдан тұрады.
Мақалада YouTube және TikTok секілді әлеуметтік желінің дүниежүзілік контент дамуындағы үлесі талқыланып, мысал ретінде келтіріледі. Мысалы, қазіргі таңда YouTube пайдаланушыларды білім беру контентіне тартатын ең үлкен және ең көп кіретін бейне бөлісу платформасына айналды. Ал TikTok болса, бүкіл әлем бойынша 500 миллионнан астам белсенді қолданушысы бар, сонымен қатар, Қытайда танымалдылық жинаған күніне 150 миллион белсенді Қытайлық қолданушысы бар платформа болып саналады. Негізгі тұжырым әлеуметтік медианың контентті өндіру мен ілгерілету әдісі мен тәсілін өзгертетінін көрсетеді. Бұл зерттеу қазіргі заманғы визуалды контент өндірісіндегі медиа технология мен әлеуметтік медиа платформа арасындағы өзара әрекеттестіктің маңыздылығын атап өтіп, цифрлық ілгерілету саласына үлес қосады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы оны сандық ортада медиа мазмұнды тиімді жылжыту үшін қолданады.