Қазақстандық баспасөздегі медиа менеджмент және маркетинг мәселелері
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2023.v69.i3.08Аннотация
Жаңа технологиялар қоғам өміріне заманауи өзгерістер енгізіп, оқырманның, көрерменнің, тыңдаушының ақалауы мен талабы да артып отыр. Болашақта ақпараттық индустрияның маңыздылығы бұқаралық ақпарат құралдарының функционалдығымен бірге арта түсетіні анық. Бұл зерттеудің мақсаты Қазақстанның қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарын зерттеу, сондай-ақ менеджмент және маркетинг саласындағы бар мәселелерді зерделеу болып табылады. Бұл зерттеудің әдіснамалық негізі ғылыми танымның теориялық әдістерін қамтыды. Бұл зерттеуде ақпаратты синтездеу және талдау әдістері, салыстырмалы әдіс, деректерді жүйелі талдау әдісі қолданылды, сондай-ақ осы мәселе бойынша әдеби көздерге теориялық талдау жүргізілді. Сонымен қатар, оқырмандардың қызығушылық деңгейін талдау үшін Қазақстан тұрғындары арасында сауалнама жүргізілді. Зерттеу барысында қазақстандық газеттердің тәжірибесі талданады: «Egemen Qazaqstan», «Бизнес-Мир Қазақстан» және «Риск-Бизнес». Зерттеу барысында қазақстандық бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі мәселелері зерттелді. Бұл зерттеудің практикалық құндылығы онда ұсынылған нәтижелерде жатыр, өйткені олар шетелдік және қазақстандық бұқаралық ақпарат құралдары тәжірибесін зерттеу үшін пайдаланылуы мүмкін. Зерттеу сонымен қатар әртүрлі медиа ресурстардың менеджерлері мен маркетологтары пайдалана алатын практикалық нұсқауларды ұсынады.
Түйін сөздер: бұқаралық ақпарат құралдары; баспасөз; медиаменеджмент; жаһандық ақпараттық кеңістік; журналистика.
Библиографиялық сілтемелер
2. Атабекова, А. (2019). Причинение вреда отдельным лицам и обществу при помощи технологий: случаи самостоятельного создания несовершеннолетними сексуального контента в России. Журнал критических обзоров, 6 (6), 410-415.
3. 3. Байгожина Д.О., Клушина Н.И., Тахан С.Ш. (2019). Медиатизация культуры в дискурсе современных казахстанских СМИ. Российский лингвистический журнал, 23 (3), 784-801.
4. Björkroth, T., & Grönlund, M. (2018). Competitive pressure and profitability of newspaper publishing in 12 European countries. Journal of Media Business Studies, 15(4), 254-277.
5. Chyi, H.I., & Tenenboim, O. (2016). Reality check: Multiplatform newspaper readership in the United States, 2007–2015. Journalism Practice, 11(7), 1-22.
6. Kolo, C. (2019). Strategic challenges of newspaper publishing in an international perspective. Newspaper Research Journal, 40(3), 275-298.
7. Memo on the strategy of The New York Times. (2015). Retrieved on July 15, 2021 from: http://money.cnn.com/2015/10/07/media/new-york-times-strategy-memo/
8. Olsen, R. K., & Solvoll, M.K. (2018). Reinventing the business model for local newspapers by building walls. Journal of Media Business Studies, 15(1), 24-41.
9. Сайфназаров, И.С. (2019). Инновационные методы формирования духовного иммунитета молодежи (на примере опыта Ташкентского государственного экономического университета). Astra Salvensis, 1, 355-362.
10. Villi, M., & Hayashi, K. (2017). The mission is to keep this industry intact: Digital transition in the Japanese newspaper industry. Journalism Studies, 18(8), 960-977.
References
1. Ali, C. (2016). The merits of merit goods: Local journalism and public policy in a time of austerity. Journal of Information Policy, 6, 105-128.
2. Atabekova, A. (2019). Prichineniye vreda okruzhayushchim i obshchestvu pri pomoshchi tekhnologiy: sluchai samostoyatel'nogo sozdaniya nesovershennoletnego seksual'nogo soderzhaniya v Rossii [Technology-facilitated harm to individuals and society: Cases of minor’s selfproduced sexual content in Russia]. Journal of Critical Reviews, 6(6), 410-415.
3. Baigozhina, D.O., Klushina, N.I., & Takhan S.Sh. (2019). Mediatizatsiya kul'tury v diskurse sovremennykh kazakhstanskikh SMI [Mediatization of culture in the discourse of modern Kazakh media]. Russian Journal of Linguistics, 23(3), 784-801.
4. Björkroth, T., & Grönlund, M. (2018). Competitive pressure and profitability of newspaper publishing in 12 European countries. Journal of Media Business Studies, 15(4), 254-277.
5. Chyi, H.I., & Tenenboim, O. (2016). Reality check: Multiplatform newspaper readership in the United States, 2007–2015. Journalism Practice, 11(7), 1-22.
6. Kolo, C. (2019). Strategic challenges of newspaper publishing in an international perspective. Newspaper Research Journal, 40(3), 275-298.
7. Memo on the strategy of The New York Times. (2015). Retrieved on July 15, 2021 from: http://money.cnn.com/2015/10/07/media/new-york-times-strategy-memo/
8. Olsen, R. K., & Solvoll, M.K. (2018). Reinventing the business model for local newspapers by building walls. Journal of Media Business Studies, 15(1), 24-41.
9. Saifnazarov, I.S. (2019). Innovatsionnyye metody formirovaniya dukhovnogo gosudarstvennogo immuniteta molodezhi (na primere opyta Tashkentskogo ekonomicheskogo universiteta) [Innovative methods of forming spiritual immunity of youth (on an example of Tashkent State University of economics experience)]. Astra Salvensis, 1, 355-362.
10. Villi, M., & Hayashi, K. (2017). The mission is to keep this industry intact: Digital transition in the Japanese newspaper industry. Journalism Studies, 18(8), 960-977.