Ақпараттық-коммуникативтік процестердің тиімділігі: теориялар мен проблемалар
DOI:
https://doi.org/10.26577/HJ.2024.v72.i2.5Кілттік сөздер:
коммуникация, ақпарат, тиімділік, коммуникатор, респондент, менеджмент, өркениет.Аннотация
Бұл мақала медианы зерттеу саласында классикаға айналған ақпараттық-коммуникативтік процестердің негізгі теорияларын, сондай-ақ оларды қоғамның қазіргі заманғы институттарына енгізуге байланысты өзекті проблемаларды қарайды. Зерттеудің мақсаты гуманизм идеяларына жауап беретін, адам санасына әсер етудің манипуляциялық технологияларына қарсы тұратын ақпараттық-коммуникативтік процестердің тиімділігін зерделеу болып табылады. Зерттеудің ғылыми және практикалық маңыздылығы ең алдымен жаһанданушы әлемде қоғамдық дүниетанымнан рухани және адамгершілік сезімдерді алып тастаумен байланысты медиатехнологияларды қолданудың релевантты проблемаларына байланысты.
Зерттеу әдіснамасы адамзаттың даму призмасы арқылы коммуникативтік негіздерді зерделеуге бағытталған тарихи және диалогтық тәсілдерді қамтиды. Таңдалған тақырыпты талдау нәтижесінде автор коммуниканттар арасында тең диалогты құруға және құруға бағытталған коммуникативтік процестер жаһандық қоғамдағы рухани құндылықтардың өткір проблемаларын еңсеру үшін басым болып табылады деген қорытындыға келеді. Ақпараттық-коммуникативтік процестердің тиімділігі диалогқа негізделген және адамға фрустрация сезімін жеңуге көмектесетін интеракция тәжірибесімен тікелей байланысты. Жүргiзiлген зерттеудiң құндылығы бұқаралық коммуникациялардың қазiргi заманғы технологияларын әзiрлеу және iске асыру кезiнде автордың этикалық коммуникативтiк практикаларды қолдануға талпынысымен айқындалады, бұл неғұрлым күрделiлiктi бiлдiредi, өйткенi экономикалық бәсекелестiктiң осы шарттары ақпараттық ағындардың манипуляциялық сипатын шиеленiстiрдi және күшейттi. Ғылыми жұмыстың практикалық маңыздылығы бұқаралық коммуникация саласындағы ақпараттық процестердің тиімділігі проблемаларын шешу үшін автор зерттейтін коммуникативтік теорияларды қолдану мүмкіндігінен тұрады.